اورمیه پایتخت والیبال آسیا

اورمیه پایتخت والیبال آسیا
 

محل درج آگهی و تبلیغات
 

به گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه، هفته بیستم لیگ برتر والیبال ایران روز یکشنبه ۱۵ بهمن با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود که در مهمترین دیدار، تیم والیبال شهرداری اورمیه در سالن شش هزار نفری غدیر اورمیه میزبان تیم رده دومی متین ورامین خواهد بود.

شهرداری اورمیه که هم اکنون با ۳۴ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی و در تعقیب صدرنشینان است، امیدوار است با کسب سه امتیاز کامل از این دیدار، احتمال حضور خود در پلی آف را افزایش دهد. این تیم هفته گذشته در تبریز در یک ماراتن نفسگیر، همنام تبریزی خود را ۳ بر ۲ شکست داد.

تیم متین ورامین نیز که هفته گذشته تیم صدرنشین پیکان را مقتدرانه و با نتیجه سه بر صفر شکست داد، با خیال راحت‌تری به مصاف شهرداری اورمیه می‌رود چرا که با ۴۱ امتیاز، تقریبا صعودش به پلی آف قطعی است و تنها برای تصاحب رده اول در دور مقدماتی می‌جنگد.

بازی دو تیم در دور رفت که در شهر ورامین برگزار شد، با نتیجه سه بر دو به سود شهرداری اورمیه به پایان رسید.

هواداران والیبال در اورمیه پس از سپری کردن دو جلسه محرومیت خود، روز یکشنبه با حضور پرشور خود مجددا روح والیبالی را به مسابقات لیگ برتر ایران تزریق خواهند کرد، لیگی که در هفته‌های اخیر با نبود هواداران اورمیه‌ای آن شور و حال همیشگی را نداشت.

بازیکنانی چون سعید معروف، سعید مصطفی‌وند، امیر برزگری، ایرج میکائیل‌زاده، علیرضا نادی، بهرام فرید، فرهاد پیروت‌پور، رناتو داسیلوا و محمد محمدکاظم در ترکیب تیم شهرداری ارومیه حاضر هستند و دراگان جورجویچ هدایت این تیم را بر عهده دارد.

علیرضا نادی که در بازی برابر پیکان مصدوم شده بود و در تبریز به میدان نرفت، در این بازی می‌تواند تیم خود را همراهی کند؛ اما امیر برزگر با مصدومیتی که در تبریز گریبانگیرش شد، بعید است که روز یکشنبه برابر متین ورامین به میدان برود و جورجویچ در این روز باید به رناتوی برزیلی تکیه کند.

در ترکیب تیم متین ورامین نیز بازیکنانی چون مجتبی میرزاجانپور، فرهاد نظری افشار، محسن عندلیب، میکائل تاجر و نیکلای نیکولف حضور دارند و مصطفی کارخانه به عنوان سرمربی در این تیم فعالیت می‌کند.

 

پيش بازي: شهرداری اورمیه   متین ورامین / هواداران اورومی دوباره روح والیبالی را به لیگ تزریق می‌کنند / متین ورامین شهرداری ارومیه  / پرتال هواداران والیبال اورمیه



نظرات شما عزیزان:

arash
ساعت18:49---15 بهمن 1391
سوراخی متین ورامینو بهتون تبریک میگم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 27261
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • قالب میهن بلاگ
  • قالب وبلاگ