اورمیه پایتخت والیبال آسیا
 

محل درج آگهی و تبلیغات
 

به گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه به نقل از  باشگاه خبرنگاران ، در لیست ارائه شده از سوی ولاسکو نام برخی بازیکنان که در اردوهای گذشته حضور داشتند به چشم نمی خورد، از مهمترین این نامها، علی نادی، کاپیتان تیم ملی است.البته قرار است اسامی بازیکنانی که تیم های آنها به پلی آف راه پیدا کرده اند پس از پایان بازی های مرحله حذفی اعلام شود.
علی نادی کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: از سوی “امیر خوش خبر” سرپرست در خصوص آغاز تمرینات تیم ملی هنوز تماسی با من گرفته نشده اما شاید ولاسکو معتقد است که من نیاز به استراحت کوتاه مدت دارم.
وی یادآور شد: من در طول بازی های دور برگشت دیدار با پیکان از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شدم، اگر هم به این اردو دعوت می شدم به طور عملی نمی توانستم در تمرینات حضور موفقی داشته باشم.
*هیچ آدمی از عشقش خسته نمی شود
کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان در پاسخ به این سئوال که آیا به دلیل فشردگی مسابقات در سطح ملی و باشگاهی دچار خستگی شده اید؟ گفت: من عاشق رشته والیبال هستم و فکر نمی کنم آدمها از عشقشان خسته شوند، البته به دلیل بالا بودن سطح مسابقات و مصدومیت تا حدودی نیاز به استراحت دارم.
*اگر دعوت نشوم طبیعی است
وی تصریح کرد: اگر هم در یک برهه ای از زمان به تیم ملی دعوت نشوم این امر طبیعی است چون بالاخره یک روزی باید ما هم از تیم ملی کنار گذاشته شده و نیروهای جوان جایگزین ما شوند اما به طور کلی فکر نمی کنم در این برهۀ زمانی بخواهند من را از تیم ملی کنار بگذارند.
وی اظهار داشت: به نظرم چون قرار است نیروهای جوان در این اردو حضور داشته باشند نام من در لیست مدعوین نیست.
*با تیم ملی عجین شده‌ام
دفاع۸ وسط تیم ملی والیبال خاطر نشان کرد: حتی اگر نام من در لیست دعوت شدگان نباشد بازهم در اردوها شرکت می‌کنم برای من حضور در تیم ملی ربطی به دعوت شدن و نشدن ندارد.
*دست‌های پشت پرده در پلی‌افی نشدن ما دخیل بود
کاپیتان تیم والیبال شهرداری ارومیه ضمن اشاره به وجود برخی عوامل خاص که باعث عدم صعود آنها به پلی‌اف شده اظهار داشت: با این عقیده که برخی مسائل پشت پرده باعث شد که ما به پلی‌اف صعود نکنیم موافقم، نمی‌خواهم بگویم که مقصر اصلی فدراسیون است بلکه برخی افراد در این مجموعه کار می کنند که نقش قابل توجهی در این نتایج داشتند.
وی گفت: اوج نا عدالتی لیگ در مورد تیم شهرداری ارومیه مربوط به بازی ما مقابل تیم پیشگامان کویر یزد می‌شود که از یک سردار بی تجربه دعوت به همکاری کردند، به نظر من اواخر لیگ که بازیها حساس و سنگین می‌شود باید از داوران کار کشته و با تجربه دعوت به همکاری کنند نه کسانی که فقط برای ایجاد آرامش در بازی اقدام به دادن کارت می‌کنند و بازی را این‌گونه مدیریت می‌کنند.
وی یاد آور شد: تیم ما به پلی‌اف صعود نکرد اما مردم ارومیه و مسئولان از عملکردمان راضی هستند چون تمامی آنها زحمات ما را دیدن و لمس کرده‌اند و اختلاف امتیازی با تیم چهارم جدول نداریم.وی گفت: ما با تیم کاله‌آمل که به پلی‌اف صعود کرد ۴۱ امتیاز کسب کردیم ولی از نظر ست شماری آنها در شرایط بهتری بودند.


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia

ه گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه به نقل از سایت رسمی باشگاه شهرداری اورمیه عصر روز شنبه مورخه ۹۱/۱۱/۲۸ سومین روز رقابتهای لیگ برتر جوانان به میزبانی شهر کاشان برگزار شد

جوانان شهرداری اورمیه قدرت والیبال شهرشان را به رخ پایتخت نشینان کشیدند /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

در حساس ترین و زیبا ترین بازی روز سوم دو تیم مدعی نوین کشاورز تهران و شهرداری اورمیه به مصاف هم رفتند که  جوانان شهرداری اورمیه در یک بازی نفس گیر توانستند قدرت والیبال اورمیه را بر نوین کشاورز مدعی تحمیل کرده و سه بر دو این تیم را شکست دهند.

تیم نوین کشاورز تهران که متشکل از بازیکنان لیگ برتری و تیم ملی(جوانان و نوجوانان) است یکی از مدعیان اصلی کسب مقام قهرمانی میباشد،شایان ذکر است همین تیم در رده نوجوانان بدون باختن حتی یک ست به مقام قهرمانی دست پیدا کرده بود که اولین باخت خود را مقابل تیم تمام بومی شهرداری اورمیه تجربه کرد.


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia

فرماندار ارومیه از افتتاح نخستین موزه والیبال در شهر ارومیه خبر داد.

فرماندار اورميه: موزه والیبال در اورميه راه اندازی می‌شود / والیبال عمرانی شریف نژاد  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

به گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، جواد شریف نژاد روز چهارشنبه در مراسم افتتاح سالن سه هزار نفری شهیدان جاوید ، بهروز و بهزاد آهندوست افزود: با افتتاح این موزه تاریخچه کهن و درخشان والیبال ارومیه به عنوان نماد و قطب اصلی ایران و آسیا به نمایش گذاشته می شود.

وی اظهار کرد: در ایجاد و افتتاح این موزه تمامی توانمندی ها و داشته های والیبالی استان که به عنوان یک رشته محبوب و همه پسند در بین مردم منطقه شناخته شده است در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

شریف نژاد افزود: بسیار خرسندیم که استاندار آذربایجان غربی یک فرد ورزشکار و ورزش دوست هستند و در جهت گسترش فضاهای ورزشی و رسیدگی به امورات جوانان دغدغه های زیادی دارند.

وی ادامه داد: سالن سه هزار نفری شهیدان آهندوست پس از سالن شش هزار نفری ارومیه یکی از مجهزترین سالن های ساخته شده در منطقه شمال غرب کشور است که بخشی از مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا در این سالن برگزار شده است.

شریف نژاد گفت: ورزش یک هویت و نماد اجتماعی است که با تقویت روح و جسم موجب اعتلای مقام والای انسانی در هر برهه از زمان و مکان را موجب می شود.
وی ادامه داد: امیدواریم در روزها و ماه های آینده شاهد افتتاح و بهره برداری از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید باکری ارومیه به عنوان یکی از پروژه های مهر ماندگار و از خواسته های به حق مردم ورزش دوست و فوتبال دوست استان است، باشیم.


نوشته شده در تاريخ جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia

تیم والیبال شهرداری ارومیه که برای حضور در لیگ برتر امسال برنامه ریزی های سطح بالایی کرده بود نتوانست به اهداف مورد نظرش دست پیدا کند به طوری که حتی صعود این تیم به پلی آف به اما و اگرها منوط شد.

به گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه، رسول اصغرزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم، تمام تلاش خود را برای حضور موفق و قدرتمند در لیگ امسال به کار گرفتند ما هم از نتایج کسب شده راضی هستیم.

به جز یک بازی در دور رفت که آن هم می توان گفت به دلیل این بود که هنوز حساسیت پلی آف تا این حد در میان بازیکنان وجود نداشت.

وی یادآور شد: اگر بر روی کاغذ و شرایط ظاهری لیگ بخواهیم نظریه بدهیم ۵ تیم ما از ۹۰ درصد شانس صعود به مرحله پلی آف برخوردار است.

به هیچ عنوان به بازی تیم سایپا توجهی نخواهیم کرد و با نهایت غیرت و تعصب برای کسب سه امتیاز کامل بازی به مصاف حریف می رویم.

*ادامه تیم داری ربطی به نتایج امسال ندارد

وی یادآور شد: ما برای ادامه حضور مقتدرانه در لیگ برتر سال ۱۳۹۲ برنامه ریزی های اولیه خود را انجام داده ایم.

وی تصریح کرد: به هیچ عنوان نتایج کسب شده در لیگ امسال نمی تواند نقش منفی در تصمیم گیری های ما برای حضور در پیکارهای سال آینده داشته باشد.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در ادامه گفت: والیبال به عنوان یک رشته اصلی استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه محسوب می شود، ارومیه در کنار استان تهران تنها شهری است که در تمامی سال هایی که مسابقات لیگ برگزار می شود دارای نماینده بوده است. به گونه ای که در برخی سالها دارای ۲ الی سه تیم لیگ برتری بودیم.

اصغر زاده اظهار داشت: ما در مسابقات سال آینده هم شرکت می کنیم برای قطعیت این موضوع باید بگویم که بودجه سالیانه شهرداری و باشگاه شهرداری ارومیه با توجه به حضور تیم والیبال در لیگ برتر برای سال ۱۳۹۲ تنظیم و تصویب شده است.

*از سازمان لیگ فدراسیون گله مندیم

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در ادامه خاطرنشان کرد: ما به عنوان یکی از باشگاه های فعال در رشته والیبال و مسابقات لیگ برتر از عملکرد فدراسیون رضایت کامل را داریم ولی از سازمان لیگ به شدت گلایه مند هستیم.

وی تصریح کرد: مسئولان سازمان لیگ فدراسیون والیبال امسال نسبت به ما در چیدمان داوری، ناظرین و…. کم لطفی کرده اند البته ناگفته نماند که آنها به وظایف ذاتی خود مثل برگزاری بازی ها در ساعات مقرر و اعلام شده به خوبی انجام داد اما درباره ای موارد شاهد کم لطفی هایی بودیم.

*انتقادهایمان سازنده است نه مخرب

اصغرزاده گفت: با توجه به آنکه والیبال ایران در حال حاضر جهانی شده است تمامی این انتقادها می تواند نقش قابل توجهی در رفع مشکلات و کمبودها داشته باشد البته باید این انتقادها سازنده باشد نه تخریب کننده اگر کسی عملکرد و اشتباهات را به مسئولان گوشزد نکند والیبال ایران درجا خواهد زد و هیچ گونه پیشرفتی را در آن شاهد نخواهیم بود در یک گام باید بگویم که ما یکی از قربانیان کم لطفی های سازمان لیگ بودیم.

وی در پایان گفت: به طور کلی سطح کیفی مسابقات لیگ برتر امسال بسیار بالا و غیر قابل پیش بینی است به طوری که تا دقیقه ۹۰ تکلیف تیم های صعود کننده به پلی آف مشخص نیست این امر به معنای قدرت و رشد قابل قبول والیبال ایران است.


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia

پرتال هواداران والیبال اورمیه- یک فصل دیگر از لیگ برتر والیبال کشور با تمام فراز و نشیب هایش برای تیم اورمیه به پایان رسید فصلی که هواداران اورمیه همچون ستاره هایی در آسمان لیگ برتر ایران درخشیدند و نشان دادند که واقعا سطحشان بالاتر از این لیگ می باشد.
در این فصل که از ابتدا هواداران شور و شوق خاصی داشتند از همان بازی ابتدایی هواداران با تشویق های خاص خود نشان دادند که در ایران تک هستند.
این فصل با نو آوری های هواداران در شعارهای نوین و ابداع نوع جدیدی از تشویق ها به پایان رسید شعارهایی مانند عشقیم اورمیه و یا ای اورمیه سن قهرمان سان و ای اورمیه سن چوخ یاشا و حتی شعار معروف اورمیه اورمیه که با کوبیدن دست های خود به صندلی ها سالن غدیر را برای حریفان به لرزه در اوردند.
در این فصل هواداران از تیم های رقیب و تماشاگرانشان کم بی احترامی ندیدند تماشاگران یزدی که شعارهای نژاد پرستانه دادند ویا تماشاگران آملی که با بر خوردهای زشت و حمله به اتومبیل بازیکنان شهرداری از تیم اورمیه پذیرایی کردند و یا تماشاگران کرجی و به ویژه های لیدرهایشان که با شعارهای زشت و دور از شان به هواداران اورمیه ای حاضر در کرج توهین نمودند.
اما هواداران اورمیه در مقابل این بی احترامی ها صبر پیشه کرند و تنها به تشویق تیم خود پرداختند.
از اتفاقات قابل ذکر در این فصل اتحادی که بین اورمیه و تبریز و در بازی آخر بین اورمیه و گنبد نیز به وجود آمد نیز می شود اشاره کرد.
هواداران اورمیه ای که در تبریز با تشویق هر دو تیم چند روزی تمام محافل ورزشی را معطوف خود کرده بودند و هوادران تبریزی از این اقدام واقعا شگفت زده شده و اورمیه ای هارا تحسین می کرند.
در بازی پایانی نیز پس از سال ها کری خواندن هواداران دو تیم پر طرفدار لیگ برتر  یعنی اورمیه و گنبد با هم متحد شده و کدورت هارا کنار گذاشتند که امیدواریم این اتحاد سال های بعد نیز ادامه داشته باشد.
امسال هواداران از لطف گزارشگران تلوزیونی نیز بهره مند شدند و با گزارش هایی که در بازی پیکان و یا مشهد انجام گرفت معنی گزارش بی طرفانه را فهمیدند!!!!!
هواداران که در دو بازی مهم دور رفت در خانه به تیم های پیکان و پیشکامان باخته بودند بدون هیچ گونه اعتراضی و با تشویق تیم خود فرهنگ بالای هواداری خود را به رخ رقیبان کشاندند.
امسال ما بسیار کم شاهد توهین و یا اتفاقاتی از این قبیل در سالن غدیر بودیم و نشان از فرهنگ هواداران بود اما تاسف که فدراسیون برای پرتاب دو در بطری این هواداران عاشق را دو بازی محروم نمود اما این هوادران مشتاق با پرکردن سالن در برابر متین ورامین و تشویق های خاص خود نشان دادند که عاشق تیمشان هستند و حتی اگز بازیکن حریف به حیله و کار های زشت دست بزند و درصدد تحریک هواداران نیز باشد باز بجز تشویق تیم خود کاری با حواشی نداشته و به این بازیکنان درس فرهنگ اموختند.
در کل امسال با این که تیم اورمیه به نیمه نهایی راه نیافت اما پیروز و فهرمان این رقابت ها هواداران اورمیه بودند که هم به کل لیگ برتر فرهنگ نوین هواداری را تحمیل کردند و نام پرطرفدارترین تیم لیگ برتر را از ان خود کردند.
هواداران اورمیه قهرمان اخلاق و فرهنگ  /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia

ﻗﺒﻮﻝ ﮐﻨﯿﻢ ﮐﻪ ﻓﺮﻕ ﺩﺍﺭﯾﻢ.
ﺩﺭ ﻃﻮﻝ ﺍﯾﻦ ﺳﺎﻟﻬﺎ ﮐﯽ ﺑﻪ ﺍﻭﺭﻣـﯿﻪ
ﺍﺟﺎﺯه دﺍﺩﻧﺪ
ﺑﻪ ﺣﻖ ﺧﻮﺩ ﺑﺮﺳﺪ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭ ﺳﻨﮓ ﺍﻧﺪﺍﺯﯼ
ﻧﮑﻨﻨﺪ؟؟
ﻗﺒﻮﻝ ﮐﻨﯿﻢ ﻣﺎ ﺑﺎ ﭘﯿﮑﺎﻥ ﻓﺮﻕ ﺩﺍﺭﯾﻢ. ﺑﺎ ﺳﺎﯾﭙﺎ. ﺑﺎ
ﺻﻨﺎﻡ ﻓﺮﻕ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ. ﺑﺎ ﭘﺎﺱ ﻓﺮﻕ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ. ﻣﺎ
ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﻩ ﺁﺫﺭﺑﺎﯾﺠـﺎﻥ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﻭ ﻫﺴﺘﯿﻢ.
ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺑﻪ ﻓﺪﺭﺍﺳﯿﻮﻥ ﺑﺎﺝ ﻧﺪﺍﺩﻩ ﺍﯾﻢ.
ﺗﻤﺎﺷﺎﮔﺮ ﻣﺎ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﻣﺠﯿﺰﮔﻮﯼ ﺭﯾﯿﺲ ﻭ
ﺩﺑﯿﺮ
ﻓﺪﺭﺍﺳﯿﻮﻥ ﻧﺒﻮﺩﻩ ﻭ ﻧﯿﺴﺖ.
ﺍﺳﺘﺎﺩﯾﻮﻡ ﻣﺎ ﻓﺮﻕ ﺩﺍﺭﺩ ﺑﺎ ﺗﯿﻤﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻪ
ﻭﺍﻟﯿﺒﺎﻝ ﻟﻨﮕﺮ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻪ ﺍﻧﺪ. ﺷﻌﺎﺭﻫﺎﯼ ﺍﺳﺘﺎﺩﯾﻮﻡ
ﻫﺎﯼ ﻣﺎ ﻓﺮﻕ ﺩﺍﺭﺩ. ﺟﻨﺲ ﻣﺮﺩﻣﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ
ﺍﺳﺘﺎﺩﯾﻮﻡ ﻣﯽ ﺁﯾﻨﺪ ﻓﺮﻕ ﺩﺍﺭﺩ. ﻋـﻠـﺖ ﺑﻪ
ﺍﺳﺘﺎﺩﯾﻮﻡ ﺁﻣﺪﻥ ﺗﻤﺎﺷﺎﮔﺮﺍﻥ ﻣﺎ ﻓﺮﻕ ﺩﺍﺭﺩ ﺑﺎ
ﺁﻥ
ﭼﻬﻞ ﭘﻨﺠﺎﻩ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻋﺸﻖ ﭼﺸﻢ ﻭ
ﺍﺑﺮﻭﯼ ﻭﺍﻟﯿﺒﺎﻟﯿﺴﺘﻬﺎﯼ ﺗﻬﺮﺍﻧﯽ ﺩﻡ ﺩﺭ ﺳﺎﻟﻦ
صف می ﮐﺸﻨﺪ ﺗﺎ ﺑﻠﮑﻪ ﭼﺸﻢ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺎﺯﯾﮑﻨﺎﻥ
ﺭﺍ ﺑﮕﯿﺮﻧﺪ.
ﻣﺮﺑﯿﺎﻥ ﻣﺎ ﻓﺮﻕ ﺩﺍﺭﻧﺪ. ﻭﻃﻦ ﭘﺮﺳﺖ ﻓﺮق دﺍﺭﺩ
ﺑﺎ
ﭘﯿﻤﺎﻥ ﺍﮐﺒﺮﯼ. ﺳﯿﺪﻋﺒﺎﺳﯽ ﻫﯿﭽﮕﺎه ﻤﺜﻞ
ﻧﻔﺮﺯﺍﺩﻩ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﺩ. ﺑﻨﺎﯾﯽ ﻭ ﭘﺮﺗﻮی زﻣﯿﻦ ﺗﺎ
ﺁﺳﻤﺎﻥ ﻓﺮﻕ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﺑﺎ ﻣﺼﻄﻔﯽ ﮐﺎﺭﺧﺎﻧﻪ.
ﻣﺮﺑﯿﺎﻥ ﻣﺎ ﻧﻪ ﻣﻮﺍﺟﺐ ﺑﮕﯿﺮ ﻓﺪﺭﺍﺳﯿﻮﻥ ﺍﻧﺪ ﻭ ﻧﻪ
ﭘﺎﺭﻩ ﺗﻦ ﺁﻧﻬﺎ. ﻣﺮﺑﯽ ﻣﺎ ﻣﺴﺌﻮﻝ ﺑﺎﺯﯾﮑﻨﺎﻥ
ﺳﺮﺑﺎﺯ ﻓﺪﺭﺍﺳﯿﻮﻥ ﻧﯿﺴﺖ ﺗﺎ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﺭﺍ
ﺧﻮﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﻫﺮ ﺗﯿﻤﯽ ﮐﻪ ﻋﺸﻘﺶ ﮐﺸﯿﺪ
ﺑﻔﺮﺳﺘﺪ. ﺗﺎ ﺑﺎ ﺳﺮﻧﻮﺷﺖ ﺗﯿﻤﻬﺎ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﻨﺪ.
ﺩﺍﻭﺭﺍﻥ ﻣﺎ ﻓﺮﻕ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﺑﺎ ﺩﺍﻭﺭﺍﻥ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﺁﻧﻬﺎ.
ﮐﺠﺎ ﺩﺍﻭﺭ ﺑﯿﭽﺎﺭﻩ ﺍﻭﺭﻣﯿﻪ ﺍﯼ ﺟﺮﺍﺕ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ
ﺩﺍﺭﺩ؟ ﺍﺯ ﻋﻤﺪ؟! ﻧﻪ ﻭﺟﺪﺍﻧﺶ ﻣﯽ ﮔﺬﺍﺭﺩ ﮐﻪ
ﻧﺎﻋﺪﺍﻟﺘﯽ ﮐﻨﺪ ﻭ ﻧﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﺍﺵ ﺭﺍ ﻣﯿﺪﻫﻨﺪ.
ﻭﻟﯽ ﺩﺍﻭﺭﯼ ﮐﻪ ﻣﺜﻞ ﻧﻘﻞ ﻭ ﻧﺒﺎﺕ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻣﯽ
ﮐﻨﺪ ﺭﺍ، ﭼﻮﻥ ﻣﺎﻝ ﺁﻧﻬﺎﺳﺖ ﻭ ﺑﺎ ﻣﺎ ﻓﺮﻕ ﺩﺍﺭﺩ،
ﺗﺸﻮﯾﻖ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﻭ ﺑﻼﻓﺎﺻﻠﻪ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺑﺮﺍﯼ
ﺑﺎﺯﯼ ﻣﺎ ﻣﯽ ﻓﺮﺳﺘﻨﺪ. ﭼﺮﺍ؟ ﭼﻮﻥ ﻣﺎ ﻓﺮﻕ
ﺩﺍﺭﯾﻢ ﺑﺎ ﺍﻧﻬﺎ.
ﺟﺪﺍً ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﺑﻪ ﭘﻠﯽ ﺁﻑ ﻣﯽ
ﺭﻓﺘﯿﻢ ﻗﻬﺮﻣﺎﻥ ﻣﯽ ﺷﺪﯾﻢ؟؟ ﺑﺎ ﭘﮕﺎﻩ، ﺑﺎ
ﺁﺫﺭﭘﯿﺎﻡ، ﺑﺎ ﺩﺧﺎﻧﯿﺎﺕ، ﺑﺎ ﻓﻮﻻﺩ. ﭼﻨﺪ ﺑﺎﺭ ﺭﻓﺘﯿﻢ ﻭ
ﻧﺸﺪ؟؟ ﯾﺎ ﺑﻬﺘﺮ ﺑﮕﻮﯾﯿم نشدﺍﺩﻧﺪ؟! ﻧﮕﺬﺍﺷﺘﻨﺪ
ﮐﻪ ﺑﺸﻮﺩ.
ﺑﺮﺍﺩﺭ ﻣﻦ. ﻣﺎ ﺍﻭﺭﻣـﯿﻪ ﺍﯾﻢ. ﻧﻤﺎﯾﻨـﺪﻩ
ﺁﺫﺭﺑﺎﯾﺠـﺎﻥ. ﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻭﺍﻟﯿﺒﺎﻝ ﺭﺍ ﺑﺮﺍ ﻭﺍﻟﯿﺒﺎﻝ
ﻧﻤﯽ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ. ﻭﺍﻟﯿﺒﺎﻝ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭﺭﻣﯿﻪ، ﺑﺮﺍﯼ
ﺁﺫﺭﺑﺎﯾﺠـﺎﻥ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ.


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia

از هفته پایانی لیگ برتر والیبال کشور دو تیم شهرداری اورمیه و نوین کشاورز تهران در سالن شش هزار نفری غدیر اورمیه به مصاف هم رفتند که در پایان تیم اورمیه با یک بازی زیبا و نسبتا راحت توانست حریف تهرانی خود را با نتیجه ۳-۰ شکست دهد.
تیم اورمیه با نتایج ۲۵-۱۹/۲۵-۱۷و ۲۵-۲۲ توانست سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد اما با تاسف به دلیل کسب امتیاز تیم سایپا در کرج تیم اورمیه با تمام شایستگی ها و تلاش های انجام گرفته نتوانست به پلی آف صعود کند و رده پنجم جدول را به خود اختصاص دهد.
به همه بازیکنان و کادر فنی تیم اورمیه و تمام عوامل اجرایی تیم خسته نباشید گفته و از زحمات هواداران تشکر کرده و آرزو می کنیم که سال بعد تیم اورمیه بهتر از امسال باشد و بتواند از نام اورمیه به بهترین شکل دفاع کند


به گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه به نقل از روزنامه خبر ورزشی، سعید معروف، پاسور والیبال شهرداری اورمیه که قبل از بازی تیمش با پیشگامان کویر یزد گفته بود: “ان شاالله با برد نوین کشاورز در بازی آخر دور برگشت در اورمیه، جشن صعود به پلی‌آف را در خانه و بین هواداران بگیریم” با باخت ۳-۲ به پیشگامان کویر یزد، امیدش برای رسیدن به پلی‌آف کمتر شده است به طوری که پاسور اورمیه می‌گوید: “شانس صعود هست ولی خیلی امیدوارکننده نیست، چرا که سایپا با ۴۰ امتیاز چهارمی جدول را دارد و شهرداری اورمیه با ۳۸ امتیاز پنجمی را. شاید تنها باخت سایپا به جواهری گنبد و سه امتیاز بازی با نوین کشاورز بتواند اورمیه را به پلی‌آف برساند.”

پاسور تیم ملی والیبال درباره ناکامی تیمش می‌گوید: “امسال قرار نبود شهرداری اورمیه به پلی‌آف بیاید. به خاطر دست‌های پشت پرده طبیعی است که بد بازی کنیم. وقتی تیمی نزدیک به ۲۰ بازی تحت فشار باشد، در این صورت آخر کار هم با مصدومیت بازیکنان تمام می‌شود.”

او درباره دست‌های پشت پرده می‌گوید: “وقتی سازمان لیگ و رئیس کمیته داوران نمی‌خواهند تیم ما بالا بیاید، از دست ما دیگر کاری برنمی‌آید.”

به گفته معروف دست‌های پشت پرده، کارشکنی را از شروع لیگ برای شهرداری اورمیه رقم زدند: “تیم ما از روز اول لیگ مشکل داشت. نمی‌دانم چه دست‌هایی پشت پرده بود اما ما از همان هفته اول مقابل مشهد مشکل داشتیم. یک سری‌ها دوست نداشتند ما موفق باشیم و آخرش هم به هدف خود رسیدند، البته شرایط تیم ما هم کمک حال آنها شد. وقتی بازیکن خارجی تیم قهر کرد و رفت، سه چهار مصدومی که روی دست تیم ماند باعث شد تا آقایان زودتر به خواسته‌هایشان برسند.”

او معتقد است همه حرف‌هایش مستند است: “من مستند حرف می‌زنم. فیلم بازی اورمیه با پیکان را ببینید. فیلم پیشگامان کویر یزد و اورمیه را هم همین طور. متوجه می‌شوید که داور چطور پوئن‌ها را نادیده گرفت. با این حال این هم خاصیت ورزش است. ورزش برد و باخت دارد.”

با این حال او پنجمی را بهترین نتیجه برای تیمش در این فصل لیگ می‌داند: “با شرایط و بضاعتی که داشتیم، به نظرم تیم شهرداری اورمیه بهترین نتیجه را گرفته است.”

به نظر معروف تیمش بی‌حاشیه‌ترین تیم فصل بوده: “تیم ما از همان روز اول به هزار مشکل خورد. مصدوم و محروم داشتیم. هیچ وقت در تمرین تیم ۱۲ نفر کامل نبود. ما ۴۰ روز ۹ نفره تمرین کردیم ولی با این شرایط بی‌حاشیه‌ترین تیم لیگ بودیم. بچه‌ها تلاش خود را کردند تا تیم لطمه نبیند. فکر می‌کنم این تیم، تیم خوبی برای اورمیه در این سال‌ها بود.”

او درباره ماندگاری تیم شهرداری اورمیه در فصل بعد لیگ برتر می‌گوید: “در ایران هیچ چیز معلوم نیست اما امیدوارم اورمیه که همیشه در لیگ تیم داشته، فصل بعد هم بماند.”

سعید معروف: دست‌های پشت پرده ما را پلی‌آفی نکرد / شرایط تیم، آقایان را زودتر به خواسته‌هایشان رساند / معروف مصاحبه شهرداری ارومیه  / پرتال هواداران والیبال اورمیه


مژده رنگیان (روزنامه خراسان):

خودش کلا اعتقاد دارد که معروف نیست، ولی هم «معروف» است و هم محبوب! نمی‌داند چرا اصلا به او می‌گویند خاص! ولی پرستیژ خاص خودش را دارد، اخلاق و غرور خاص خودش را دارد، نحوه پنجه زدن خاص خودش را دارد و البته ظاهر خاص خودش را هم…

متولد مهرماه ۶۴ است با ۱۸۹ سانتی‌متر قد، بیشتر از ۱۰ سال است که والیبال را از شهر خودش یعنی اورمیه به‌طور جدی آغاز کرد و بعد از این مدت دوباره به تیم شهرش یعنی شهرداری اورمیه در لیگ برتر برگشته است. همان بازیکنی که مقابل «ورمیگلیو» بازیکن تیم ایتالیا که زیادی برای بچه‌های ایران کری می‌خواند ایستاد و جوابش را داد؛ در حال حاضر یکی از بهترین پاسورهای ایران و البته آسیاست که در تیم ملی والیبال در انتظار شروع لیگ جهانی است تا بتواند در کنار این تیم در جهان شگفتی‌ساز شود.

سعید معروف از کی معروف شد؟

نه، هنوز نشده، یعنی تا حالا روی این موضوع خیلی تمرکز نکرده بودم ولی به هر حال با ورزش توانسته است به جایگاه واقعی‌اش در جامعه برسد و در کنار آن هم بالاخره مردم به ورزشکاران محبت دارند و ورزش‌دوست هستند. شاید به خاطر همین است که مرا می‌شناسند.

چه‌قدر از زندگی شما را می‌توانیم مساوی بگذاریم با والیبال؟

شاید بتوان گفت ۹۰ درصد زندگیم! چون قسمت عمده فعالیت من به والیبال مربوط می‌شود و فعالیت دیگری نداریم؛ باید بگویم که آلوده ورزش شدیم به همین دلیل صبح تا شب درگیرش هستیم.

اگر در مسیر زندگی‌تان به والیبال برخورد نمی‌کردید، الان زندگی‌تان چه شکلی بود؟

خب اگر والیبالی در کار نبود از آن‌جا که شاگرد خوبی بودم، مجبور بودم در زمینه تحصیلات و رشته تحصیلی دیپلمم که ریاضی بود، مسیر زندگیم را ادامه بدهم ولی به این‌که چه رشته‌ای را ادامه می‌دادم، فکر نکردم.

فوتبال هم نگاه می‌کنید؟

تقریبا فوتبال‌های خارجی را نگاه می‌کنم.

و طرفدار کدام تیم خارجی هستید؟

بارسلونا…

فوتبال ایران را چه‌طور؟ نگاه می‌کنید؟

فقط بعضی از بازی‌های ایرانی را…

احتمالا با خودتان نمی‌گویید اگر فوتبالیست می‌شدم الان وضعیت بهتری داشتم؟

نه، هرگز. من با عشق و علاقه به والیبال آمدم و حتی اگر روزی در والیبال پول هم نباشد باز هم این رشته را ادامه می‌دهم.

سعید معروف زود عصبانی می‌شود یا نه؟ به خودتان در آن لحظه حق می‌دهید؟

بستگی به طرف مقابل دارد. اگر طرف مقابل معقول باشد، من هم رفتار درستی خواهم داشت…

خب یک خرده سوالای تخصصی‌تر بپرسم؛ لژیونر شدن در والیبال ایران خیلی کم اتفاق افتاده، در حالی که بازیکنان خیلی خوبی داریم مثل خود شما، تصمیم ندارید لژیونر بشوید؟

انشاا… بعد از لیگ جهانی به آن هم فکر می‌کنم. اگر در لیگ جهانی موفق باشیم شرایط پیشرفت بیشتری ایجاد می‌شود و بازیکنان بیشتر دیده می‌شوند.

مطمئنا پیشنهادهایی داشتید، درست است؟

بله پیشنهادهایی بوده ولی طوری نبوده که بهشان فکر کنم. اکثر بازیکنان دوست دارند لژیونر شدن را تجربه کنند اما نه به هر قیمت و شرایطی!

در فوتبال که آرزوی جام جهانی چندین سال است به دل‌مان مانده ولی امسال در والیبال صعود به جام جهانی یکی از شیرین‌ترین اتفاقات و خاطرات ورزشی همه مردم ایران بود. رفتن به جام جهانی برای شما چه مزه‌ای داشت؟

از ۴‌ ۳ سال پیش در پی جهانی شدن بودیم و دور پیش حتی تا چند قدمی آن رفتیم ولی این اتفاق نیفتاد به هر حال تمام مجموعه تلاش کرد که این صعود محقق بشود که خدا را شکر این‌بار امکان‌پذیر شد که فکر می‌کنم برای هر بازیکنی این لحظه جزو شیرین‌ترین لحظات باشد.

به نظر شما ایران می‌تواند جهان را به شگفتی وادارد یا نه؟

بستگی به شرایط بازی‌ها دارد. خوشبختانه تیم ایران توانسته عملکرد خوب و نتیجه بخشی را داشته باشد، حالا این‌که تجربه لیگ جهانی را نداریم و اولین‌بار است که حضور داریم در حالی که غول‌های والیبال دنیا که تجربه بسیاری در این لیگ دارند به یک کنار ولی چیزی بعید نیست و ایرانی‌ها نشان دادند که می‌توانند شگفتی‌ساز و بهترین باشند، ما هم تمام تلاش‌مون را خواهیم کرد تا ببینیم چه اتفاقاتی در لیگ جهانی می‌افتد!

لیگ برتر دارد به روزهای خیلی حساس خودش نزدیک می‌شود، به نظرتان کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ برتر والیبال را دارد؟

قهرمان را نمی‌شود پیش‌بینی کرد چون هر ۴ تیمی که به مرحله پلی‌آف برسند ۲۵ درصد احتمال قهرمانی دارند و چون امسال بازیکنان در تیم‌های مختلف پخش و تیم‌های خوبی در لیگ حاضر شدند، پیش‌بینی قهرمان حتی برای کارشناسان والیبال هم سخت شده است!

اکثر بزرگان والیبال اعتقاد دارند که اورمیه مهد والیبال ایران هست، ولی الان شهرهای دیگر هم خیلی خوب توانستند در این رشته ظاهر شوند، نظرتان در این باره چیست؟

اورمیه هنوز هم مهد و پایتخت والیبال ایران هست ولی خب شرایط در شهرهای دیگر از لحاظ حامیان مالی بهتر شده و به‌طور مثال کارخانه معتبری که هزینه‌های کلان تیم را قبول کند متاسفانه در اورمیه پیدا نشده است ولی بازهم اورمیه از نظر بازیکن و تماشاچی هیچ چیزی کم ندارد و حرف اول را می‌زند.

به عملکرد فدراسیون داورزنی از ۲۰ نمره چند می‌دهید؟

در کارهای مدیریت خیلی دخالت نمی‌کنم، چون در حرفه مدیریت تخصص ندارم. در این باره صحبت نمی‌کنم.

فکر می‌کنید نسل بعدی هم بتواند راه موفقیت شما را در والیبال ادامه بدهد؟

فکر می‌کنم نسل بعدی بهتر باشد و آینده روشنی در پیش دارد و البته بعد از این‌که این جام جهانی را بگذرانیم می‌تواند اتفاقات خوبی برای آینده والیبال ما پیش بیاید.

و به عنوان سوال آخر؛ چرا به شما می‌گویند آقای خاص؟!

(بالاخره یه لبخند کوچولو در لحن صحبتش پیدا شد!) نمی‌دانم، یک مدت می‌شنیدم که این حرف را می‌زنند ولی در جریان این نیستم که چه کسانی این نظر را دارند و چه گزینه‌هایی را در نظر داشتند که این حرف را می‌زنند!

گفتگوي روزنامه خراسان با سعيد معروف / بهترين پاسور آسيا: اورميه از نظر بازيكن و تماشاگر حرف اول را مي‌زند / معروف مصاحبه شهرداری ارومیه  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

پرتال هواداران والیبال اورمیه:

گفتگوي روزنامه خراسان با سعيد معروف / بهترين پاسور آسيا: اورميه از نظر بازيكن و تماشاگر حرف اول را مي‌زند / معروف مصاحبه شهرداری ارومیه  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

“FIVB Heroes” از زیر مجموعه های فدراسیون جهانی FIVB است که این عکس را در وب سایت و صفحه فیس بوکشان منتشر کرده. نام پسر Eryk Juszczyk است و در لهستان زندگی می کند. طرف عاشق سعید معروف هست، چون یه پیراهن معروف رو داره که یه امضا هم روش هست که احتمالا سعید براش امضا کرده… (با تشکر از پیج  Iranian Volleyball)


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia

منبع : سایت رسمی باشگاه شهرداری اورمیه

شهرداری تبریز ۲ – ۳ شهرداری اورمیه (سالن شهید صمد اقدمی تبریز مورخه ۹۱/۱۱/۱۱ )

شهرداری اورمیه ۳ – ۱ متین ورامین (سالن ۶۰۰۰ نفری غدیر اورمیه مورخه ۹۱/۱۱/۱۵ )

گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

 

گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه گزارش تصویری از دو بازی شهرداری تبریز  شهرداری اورمیه و شهرداری اورمیه – متین ورامین /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia

 

 

به گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه، تیم شهرداری اورمیه در هفته ماقبل پایانی دور مقدماتی لیگ، سه بر دو از پیشگامان کویر شکست خورد.

تماشاگران یزدی، سه ساعت تمام به نژاد تورک توهین کردند و حسابی از خجالت بازیکنان ملی پوش شهرداری اورمیه و افتخار این مرز و بوم درآمدند و طبق قانون قطعی فدراسیون، تمام جریمه‌ها برای اورمیه است و بس.

به این ترتیب و با توجه به نتایج سایر دیدارها و با توجه به شرایط جدول، شهرداری اورمیه تنها در صورتی به پلی آف صعود می‌کند که هفته آینده سایپا سه امتیاز کامل را به گنبد تقدیم کند و اورمیه سه امتیاز از نوین کشاورز بگیرد، چرا که تعداد بردهای تیم کاله بیشتر است و حضور تیمهای پیکان، متین و کاله در پلی آف قطعی است  و سایپا برای صعود، تنها به یک امتیاز برابر گنبد نیاز دارد.

پیشگامان کویر 3   2 شهرداری اورمیه / توهینهای نژادپرستانه در سالن والیبال / پیشگامان کویر شهرداری ارومیه  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

ما همیشه شاهد بودیم که توهین‌ها معمولا در فوتبال انجام می‌گیرد اما در بازی شهرداری اورمیه و پیشگامان کویر یزد تماشاگران یزدی از هیچ گونه توهین‌های نژادی دریغ نکردند و با شعارهای “اشه اشه” و “صدای عرعر نمی‌یاد تورکه صداش در نمی‌یاد” به فرهنگ و نژاد تمام مردم آذربایجان و هواداران تیم اورمیه توهین کردند.

معمولا در این نوع بازی‌ها ناظر بازی دیدار را نگه داشته و تیمی را که تماشاگرانش شعارهای نژاد پرستانه می‌دهد بازنده اعلام می‌کنند اما در این بازی مثل این که ناظر بازی از شعارهای طرفداران یزدی خوشش آمده و نه تنها اجازه ادامه بازی داده شد، بلکه با اشتباهات واضحی که داور بازی انجام می‌داد شرایط را برای برد تیم پیشگامان مهیا کرده و تمامی بازیکنان اورمیه را تخریب روحیه کرد. جالب است که حتی صدا و سیمای یزد نیز صدای این توهین‌ها را قطع نکرد و این توهین‌ها را با صدای زیا دبرای مردم شریف آذربایجان غربی پخش کرد.

آیا فدراسیونی که برای پرتاب اشیا هواداران اورمیه این تیم را دو جلسه محروم نمود، برای توهین‌های نژادپرستانه تیم یزدی نمی‌خواهد کاری بکند؟ در تیم‌های خارجی حتی پس از بازی نیز می‌توانند تیمی که شعار نژاد پرستانه داده را بازنده اعلام کنند.

اگر فدراسیون خواست حتی می‌تواند برای تشویق تیم یزدی هواداران اورمیه را نیز محروم کند شاید هدیه‌ای باشد برای لیدرها و مسئولان یزدی برای این توهین‌های نژادی!!!!!!!!!!!!!

ما هواداران تیم والیبال اورمیه از تمامی مسئولین استانی و تیم شهرداری اورمیه خواهشمندیم که به این توهین‌ها رسیدگی کرده و شکایت خود را به مراجع رسانده و حق هواداران را از فدراسیون بگیرند تا دیگر شاهد این گونه حق خوری‌ها و ناداوری‌ها نباشیم.

 


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia

هفته بیست و یکم و ما قبل پایانی لیگ برتر والیبال ایران، با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود تا تکلیف ۴ تیم صعود کننده به پلی آف، کم کم مشخص شود.

شهرداری اورمیه که این هفته در یک روز حماسی و با حمایت هزاران هوادار پرشور خود موفق به شکست تیم رده دومی متین ورامین شد، در یزد به مصاف تیم رده ششمی پیشگامان کویر می‌رود.

تیم پیشگامان کویر یزد که پس از باختهای متوالی، این هفته شهرداری تبریز را سه بر یک شکست داد، امیدوار است با پیروزی برابر شهرداری اورمیه، به جمع امتیازات خود بیافزاید اما شانسی برای حضور در جمع ۴ تیم ندارد.

اما شهرداری اورمیه درصورت کسب پیروزی در این دیدار، گام دوم از سه گام پایانی برای رسیدن به پلی آف را نیز همانند گام اول، با موفقیت پشت سر می‌گذارد و طبق گفته بهترین پسور آسیا، می‌تواند جشن صعود به پلی آف را در هفته پایانی، در اورمیه و در کنار هزاران هوادار خود بگیرد.

سه بازیکن تاثیرگذار شهرداری اورمیه یعنی علیرضا نادی، امیر برزگر و بهرام فرید در هفته‌های گذشته مصدوم شدند و بنابر اطلاعی که لحظاتی پیش از آقای کارگرپیشه گرفتیم، برزگر و فرید به این بازی نمی‌رسند و نادی هم فقط یک جلسه تمرین کرده است و حضورش در میدان، به تصمیم کادر فنی بستگی دارد.

با این وجود،‌ تیم غیرتمند اورمیه حتی با این تیم نصفه و نیمه، قادر به شکست تیم پیشگامان کویر است و می‌تواند سرنوشت صعود خود را، خودش امضا کند.

برنامه بازی‌های هفته بیست‌و یکم به این شرح است:

چهارشنبه، ۱۸ بهمن ساعت ۱۵:۳۰

پیشگامان کویر – شهرداری ارومیه

نوین کشاورز – متین ورامین

شهرداری تبریز – میزان خراسان

کاله مازندران – پیکان تهران

سایپا البرز – آلومینیوم المهدی

باریج اسانس – جواهری گنبد

پيش بازي: شهرداري اورميه   پيشگامان كوير يزد / گام دوم براي رسيدن به پلي‌آف / پیشگامان کویر شهرداری ارومیه  / پرتال هواداران والیبال اورمیه


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia

پاسور تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: همه بازیکنان و هواداران در این فصل از جان و دل مایه گذاشتند و امیدوارم جشن صعود به پلی‌آف را در ارومیه برگزار کنیم.

سعيد معروف: جشن صعود را در اورمیه می‌گیریم / متین فقط روی کاغذ شانس داشت  / معروف شهرداری ارومیه  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

به گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه،‌ سعید معروف در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شاید روی کاغذ شانس برد متین برابر شهرداری ارومیه بیشتر بود و قاعدتا این تیم باید با توجه به شرایط بد ما در ارومیه پیروز می‌شد ولی خب فکر می‌کنم آنها از قبل خود را برنده می‌دانستند و با وجود اینکه چند مصدوم از جمله امیر برزگر را در اختیار نداشتیم همه سنگ تمام گذاشتند و با حمایت هواداران پیروز شدیم.

وی افزود: ما به یک برد سه امتیازی نیاز داشتیم تا در کورس رقابت با سایر حریفان برای صعود به پلی‌آف باقی بمانیم. خیلی خوب کار کردیم. فکر نمی‌کنم تیم ورامین حتی تصورش را هم می‌کرد که در ارومیه شکست بخورد!

پاسور تیم والیبال شهرداری ارومیه با اشاره به مصدومیت “فرید” گفت: متاسفانه در هر بازی یکی، دو مصدوم می‌دهیم و از این جهت خیلی بدشانس بوده‌ایم. فکر می‌کنم اگر همین روند ادامه داشته باشد تا پایان بازی‌ها باید دو به دو یا سه به سه مسابقه دهیم! البته هواداران به ما لطف دارند. خدا شاهد است که همه بازیکنان در جایگاه خود تلاش زیادی انجام می‌دهند و برای موفقیت تیم زحمت می‌کشند.

معروف در پاسخ به سوالی درباره عملکرد بازیکنان خارجی تیم شهرداری ارومیه در چند هفته اخیر، اظهار کرد: خارجی‌ها خیلی نتوانستند به تیم ما کمک کنند. البته بازیکن برزیلی تیم ما مقابل متین ورامین خیلی خوب کار کرد. او در بازی با تبریز هم کار خوبی داشت. با توجه به غیبت امیر برزگر، توانست وظایفش را به درستی ایفا کند.

بهترین پاسور آسیا با اشاره به بازی تیم شهرداری ارومیه مقابل پیشگامان کویر از هفته دهم دور برگشت خاطر نشان کرد: در دور رفت و در ارومیه به پیشگامان باختیم. البته آن بازی شرایط خاص خودش را داشت و حریف در روزهای اوج خود بود. حالا در دور برگشت در شرایطی به یزد می‌رویم که چند مهره اصلی خود را در اختیار نداریم. ان‌شاءالله که بازیکنان جایگزین بتوانند از پس کار برآیند. همان طور که در بازی با ورامین انتظارات را برآورده کردند، مقابل پیشگامان هم موفق باشند. طبیعی است که فشار روی تیم ما بیشتر از حریف باشد. همه انتظار دارند که شهرداری ارومیه در جمع چهار تیم برتر لیگ باشد. خودمان هم دوست نداریم در فینال مسابقه‌ها نباشیم. امیدوارم آنچه می‌خواهیم محقق شود. هیچ چیزی را نمی‌توان روی کاغذ پیش‌بینی کرد.

سعید معروف در پایان بار دیگر با تجلیل از هواداران شهرداری ارومیه گفت: هواداران امسال، انصافا به تیم ما کمک کردند ولی خب خواهش من این است که در این دو هفته هم همان طور که تا امروز حمایت کردند، پشتیبان تیم باشند. ان‌شاءالله با برد نوین کشاورز در بازی آخر لیگ در ارومیه، جشن صعود به پلی‌آف را در خانه و میان هواداران بگیریم. واقعا امسال ما هم مثل اکثر تیم‌ها فراز و نشیب زیادی داشتیم. باخت و بردهای زیادی را پشت سر گذاشتیم و از جان و دل مایه گذاشتیم. فکر نمی‌کنم هیچ بازیکنی این فصل مثل بازیکنان شهرداری ارومیه برای موفقیت تیمش زحمت کشیده باشد. امیدوارم که این تلاش‌ها نتیجه دهد و به پلی‌آف برویم.


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia

مدیرفنی تیم والیبال شهرداری اورمیه گفت: به عنوان یک پیشکسوت والیبال، حرکات بازیکنان ملی‌پوش متین ورامین را نپسندیدم.

به گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه، یدالله کارگرپیشه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: به عنوان یک پیشکسوت والیبال، حرکات بازیکنان ملی‌پوش متین ورامین را نپسندیدم.

کارگرپیشه درباره پیروزی تیمش برابر متین ورامین گفت: پیروزی در برابر متین برای ما حیاتی بود و با وجود مصدومیت دو بازیکن اصلیمان، در شرایط بدی از لحاظ نفرات قرار داشتیم و متاسفانه نتوانستیم برای این بازی آنها را آماده کنیم و با تیم ناقصی پا به میدان گذاشتیم.

وی افزود: بازیکنان ما تلاش بسیاری به خرج دادند و با نمایش یک بازی زیبا، موفق به پیروزی در برابر تیمی شدند که هفته پیش پیکان صدرنشین را سه بر صفر شکست داده بود و با اختلاف کمی در رده دوم جدول قرار داشت.

مدیرفنی شهرداری اورمیه اضافه کرد: از نظر من هر دو تیم بازی زیبایی به نمایش گذاشتند و در دفاع، حمله و سرویس عالی ظاهر شدند و یکی از زیباترین بازیهای لیگ امسال را رقم زدند؛ این دیدار، بازی سنگینی برای هر دو تیم بود اما برگ برنده ما در این دیدار، سعید معروف بود که پاسهای بسیار دقیقی داد و کم اشتباه بود.

وی با ابراز رضایت از عملکرد تمام بازیکنان شهرداری اورمیه گفت: کادر فنی تیم از عملکرد بازیکنان راضی هستند و فکر می‌کنم هواداران هم از بازی شهرداری اورمیه در برابر متین ورامین رضایت دارند.

کارگرپیشه اظهار کرد: تماشاگران سهم بسیار زیادی در این پیروزی شیرین داشتند زیرا اصلا آرام ننشستند و شاهد بودیم که ۶ هزار نفر یکصدا به حمایت از تیم اورمیه پرداختند.

وی افزود: مسئله کوچکی نیست که در یک روز غیرتعطیل و در ساعت ۱۵ این سیل جمعیت در سالن گرد هم بیایند و این هواداران بار دیگر نشان دادند که در کل ایران نمونه هستند و همان طور که در سالهای دور نیز اورمیه‌ای ها همواره حامی تیم والیبال شهرشان بودند، اکنون نیز این حمایتها ادامه دارد.

مدیرفنی شهرداری اورمیه اضافه کرد: من از طرف خودم به عنوان عضو کوچکی از خانواده والیبال و خادم این هواداران، از حضور و حمایت آنان تشکر می‌کنم که هر سال و نسل اندر نسل حامی والیبال اورمیه هستند و اکنون نیز جوانان راه پدران خود را ادامه می‌دهند.

وی افزود: من امیدوارم ما هم در تیم شهرداری اورمیه بتوانیم حمایتها، خستگی‌ها و گرفتگی صدایشان را با بازی زیبای بازیکنان و کسب مقام شایسته در لیگ جبران کنیم.

این پیشکسوت والیبال ایران درباره حرکات تحریک آمیز بازیکنان متین ورامین گفت: اعتقاد من بر این اساس است که یک ورزشکار باید در میدان مسابقه بجنگد، شاداب باشد و از همراهی تیمش خودداری نکند اما حرکتی از خود نشان ندهد که شخصیت یک بازیکن ملی‌پوش را پایین آورد.

وی افزود: من حرکاتی که در اورمیه از میرزاجانپور دیدم را نپسندیدم و از او می‌خواهم که از من به عنوان یک پیشکسوت این توصیه برادرانه را بشنود که جنگش را به صورت تمام و کمال در زمین مسابقه انجام دهد و به تماشاگران توهین نکند. میرزاجانپور بازیکن بسیار خوبی است و می‌تواند با تواناییهای بالای خود، به تیم ملی ما کمک کند.

یدالله کارگرپیشه با انتقاد از قانون جدید فدراسیون مبنی بر برگزاری دیدارهای پایانی لیگ در شهر تهران گفت: این قانون عادلانه‌ای نیست و به ضرر تیمهای شهرستانی به ویژه شهرداری اورمیه است و این مسابقات باید همانند سالهای گذشته در شهرهای تیمهایی که با یکیدگر مسابقه می‌دهند برگزار شود.

تیم والیبال شهرداری اورمیه این هفته در سالن شش هزار نفری غدیر با نتیجه سه بر یک برابر تیم رده دومی متین ورامین به پیروزی دست یافت و چهارشنبه هجدهم بهمن در یزد به مصاف پیشگامان کویر می‌رود.


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia

شهرداری ارومیه ۳ -۱ متین ورامین
(۲۵-۲۳ ، ۲۵-۲۲ ، ۲۳-۲۵ ، ۲۹-۲۷)

پیشگامان کویر یزد ۳- ۱ شهرداری تبریز
(۲۵-۱۵ ، ۲۵-۱۵ ، ۲۱-۲۵ ، ۲۵-۱۵)

پیکان تهران ۳ – ۱ نوین کشاورز
(۲۵-۲۳ ، ۲۷-۲۵ ، ۲۲-۲۵ ، ۲۵-۲۰)

میزان مشهد ۲ – ۳ سایپا البرز
(۲۱-۲۵ ، ۲۵-۲۰ ، ۲۵-۱۵ ، ۱۶-۲۵ ، ۷-۱۵)

جواهری گنبد ۲ – ۳ کاله مازندران
(۲۲-۲۵ ، ۲۵-۲۰، ۲۵-۲۳ ، ۲۰-۲۵ ، ۱۳-۱۵)

آلومینیوم المهدی بندرعباس ۳-۱ باریج اسانس کاشان
(۲۲-۲۵ ، ۲۵-۲۱ ، ۳۱-۲۹ ، ۲۵-۲۳)

نتايج كامل هفته بيستم ليگ برتر واليبال و جدول رده بندي تا پايان هفته بيستم / سوپرلیگ  / پرتال هواداران والیبال اورمیه


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia

از هفته بیستم لیگ برتر والیبال کشور دوتیم شهرداری اورمیه ومتین ورامین از ساعت ۱۵:۳۰ در سالن شش هزار نفری غدیر به مصاف هم رفتند که در پایان تیم شهرداری توانست دریک بازی زیبا وحماسی حریف ورامینی را مقهور خود بکند.
حساسیت بازی را می توان از شور وشوق هوادارانی فهمید که از ساعت ۱۳ در مقابل درب استادیوم صف بسته بودند و منتظر ورود به سالن بودند.
با شروع بازی تیم اورمیه در گیم اول با یک بازی زیبا وغیرتی توانست ۲۵-۲۳ حریف خود را شکست دهد در گیم دوم نیز با توجه به این که بازیکنان ورامین به حرکات زشتی دست می زند و درصدد به حاشیه کشیدن بازی و تحریک هواداران بودند بازیکنان بدون توجه به این امر توانستند با نتیجه۲۵-۲۲ به پیروزی برسند اما در گیم سوم که شاهد اشتباهات داوری نیز بودیم و با کارت زردی که داور به تیم اورمیه نشان داد فاصله امتیازات را به عدد سه رساند در پایان تیم اورمیه نتیجه را۲۵-۲۲ واگذار کرد اما درگیم سوم که می توان گیم سرنوشت ساز و حماسی نام برد با یک بازی زیبا وفوق العاده و درحالی که سه امتیاز عقب بود توانست با جبران این امتیازات و سبقت از متین با نتیجه۲۹-۲۷ به پیروزی برسد و درکل با نتیجه۳-۱ ورامینی هارا با تمام حربه ها ونیرنگ هایشان مقهور خودکنند.

شهرداری اورمیه 3 1 متین ورامین / شکست خیمه شب بازی ورامینی‌ها از حماسه فلامینگوها /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه


به گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه، هفته بیستم لیگ برتر والیبال ایران روز یکشنبه ۱۵ بهمن با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود که در مهمترین دیدار، تیم والیبال شهرداری اورمیه در سالن شش هزار نفری غدیر اورمیه میزبان تیم رده دومی متین ورامین خواهد بود.

شهرداری اورمیه که هم اکنون با ۳۴ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی و در تعقیب صدرنشینان است، امیدوار است با کسب سه امتیاز کامل از این دیدار، احتمال حضور خود در پلی آف را افزایش دهد. این تیم هفته گذشته در تبریز در یک ماراتن نفسگیر، همنام تبریزی خود را ۳ بر ۲ شکست داد.

تیم متین ورامین نیز که هفته گذشته تیم صدرنشین پیکان را مقتدرانه و با نتیجه سه بر صفر شکست داد، با خیال راحت‌تری به مصاف شهرداری اورمیه می‌رود چرا که با ۴۱ امتیاز، تقریبا صعودش به پلی آف قطعی است و تنها برای تصاحب رده اول در دور مقدماتی می‌جنگد.

بازی دو تیم در دور رفت که در شهر ورامین برگزار شد، با نتیجه سه بر دو به سود شهرداری اورمیه به پایان رسید.

هواداران والیبال در اورمیه پس از سپری کردن دو جلسه محرومیت خود، روز یکشنبه با حضور پرشور خود مجددا روح والیبالی را به مسابقات لیگ برتر ایران تزریق خواهند کرد، لیگی که در هفته‌های اخیر با نبود هواداران اورمیه‌ای آن شور و حال همیشگی را نداشت.

بازیکنانی چون سعید معروف، سعید مصطفی‌وند، امیر برزگری، ایرج میکائیل‌زاده، علیرضا نادی، بهرام فرید، فرهاد پیروت‌پور، رناتو داسیلوا و محمد محمدکاظم در ترکیب تیم شهرداری ارومیه حاضر هستند و دراگان جورجویچ هدایت این تیم را بر عهده دارد.

علیرضا نادی که در بازی برابر پیکان مصدوم شده بود و در تبریز به میدان نرفت، در این بازی می‌تواند تیم خود را همراهی کند؛ اما امیر برزگر با مصدومیتی که در تبریز گریبانگیرش شد، بعید است که روز یکشنبه برابر متین ورامین به میدان برود و جورجویچ در این روز باید به رناتوی برزیلی تکیه کند.

در ترکیب تیم متین ورامین نیز بازیکنانی چون مجتبی میرزاجانپور، فرهاد نظری افشار، محسن عندلیب، میکائل تاجر و نیکلای نیکولف حضور دارند و مصطفی کارخانه به عنوان سرمربی در این تیم فعالیت می‌کند.

 

پيش بازي: شهرداری اورمیه   متین ورامین / هواداران اورومی دوباره روح والیبالی را به لیگ تزریق می‌کنند / متین ورامین شهرداری ارومیه  / پرتال هواداران والیبال اورمیه


به گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه، تنها سه هفته تا پایان دور مقدماتی لیگ برتر والیبال ایران باقی مانده است، سه هفته‌ای که تکلیف ۴ تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی یا همان پلی آف را مشخص خواهد کرد.

با توجه به شرایط جدول، صعود تیمهای پیکان تهران و متین ورامین تقریبا قطعی شده است و از بین تیمهای کاله مازندران، سایپای البرز و شهرداری اورمیه، ۲ تیم دیگر پلی آف تعیین خواهد شد.

با توجه به شرایط جدول، شاید تیم سایپا به عنوان رقیب شهرداری اورمیه برای حضور در جمع ۴ تیم به نظر برسد،‌ اما با توجه به بازیهای نسبتا آسان سایپا در این سه هفته و بازیهای به مراتب سخت‌تر کاله و تقابل این تیم با صدرنشینان، احتمال لغزش کاله و حضور سایپا و شهرداری اورمیه در پلی آف را بیشتر می‌کند.

بازیهایی که در سه هفته آینده،‌ تکلیف ۴ تیم اول دور مقدماتی را مشخص خواهد کرد به شرح زیر است:

یکشنبه – ۱۵ بهمن:
اورمیه: شهرداری اورمیه – متین ورامین
مشهد: میزان خراسان – سایپای البرز
گنبد: جواهری گنبد – کاله مازندران

چهارشنبه – ۱۸ بهمن:
یزد: پیشگامان کویر – شهرداری اورمیه
آمل: کاله مازندران – پیکان تهران
کرج: سایپای البرز – آلومینیوم المهدی

چهارشنبه – ۲۵ بهمن:
اورمیه: شهرداری اورمیه – نوین کشاورز
ورامین: متین ورامین – کاله مازندران
گنبد: جواهری گنبد – سایپا البرز

تیم پیکان علاوه بر هفته بیست و یکم که باید در آمل با کاله دیدار کند، پیش بینی می‌شود با پیروزی در برابر نوین کشاورز و باریچ اسانس، در جمع ۴ تیم باشد.

تیم متین ورامین دو دیدار حساس در هفته‌های بیستم و بیست و دوم برابر شهرداری اورمیه و کاله دارد، اما پیش بینی می‌شود با پیروزی برابر نوین کشاورز، صعودش به پلی آف قطعی شود.

نکته جالب، نقش تیم قعرنشین جواهری گنبد در رقابت تیمهای کاله،‌ سایپا و اورمیه است، چرا که هم اکنون این سه تیم تعداد برد نزدیکی دارند و کاله و سایپا تلاش دارند با پیروزی سه بر صفر برابر جواهری، معدل ست خود را بهبود بخشند تا در صورت برابری امتیاز، شانس حضور در پلی آف را داشته باشند.


نگاهي به سه هفته پاياني ليگ برتر واليبال / متين و پيكان در حاشيه امنيت / از بين كاله، سايپا و اورميه كدام تيمها صعود مي‌كنند؟ / سوپرلیگ  / پرتال هواداران والیبال اورمیه



هفته ششم از دور برگشت رقابتهای لیگ برتر والیبال با انجام شش بازی در شهرهای مختلف و تداوم صدرنشینی پیکان و صعود کاله به رده دوم جدول به پایان رسید.

به گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در بازیهای این هفته که در شهرهای تهران، گنبد، آمل، کاشان، ارومیه و بندرعباس برگزار شد سه تیم میزبان پیروز شدند و سه تیم میزبان دیگر هم بازی خود را واگذار کردند. در این هفته همه نگاهها به سوی دو بازی در شهرهای آمل و ارومیه دوخته شده بود؛ جایی که تیم های مدعی شهرداری ارومیه با سایپای البرز و کاله مازندارن با پیشگامان کویر یزد بازی کردند که در هر دو مسابقه تیم های میزبان پیروز میدان شدند تا جدول رده بندی لیگ برتر دچار برخی تغییرات شود و حساسیت بازیها در هفته های بعد بالاتر رود. اما نکته جالب توجه این است که پیکان با تمام حساسیت های بازیها همچنان روند پیروزی هایش را ادامه داده و با ۴ امتیاز اختلاف همچنان در صدر جدول باقی مانده است.
اما در حساس ترین بازی این هفته و در آمل تیم های کاله مازندران وپیشگامان کویر یزد به مصاف هم رفتند که پایان این دوئل به سود شاگردان عطایی تمام شد. فرهاد قائمی ستاره امروز تیم کاله و آراجو ستاره تیم پیشگامان بود که هر دو توان و قدرت خود را در این میدان به رخ یکدیگر کشیدند. بی شک نمایش بازی زیبا از هر دو تیم در هفته ششم نوید روزهای جذاب تر را در لیگ برتر والیبال ایران می دهد. هواداران آملی هم که سالن را پر کرده بودند نقش زیادی در پیروزی تیمشان داشتند تا در نهایت کاله با نتیجه ۳ بر یک از سد دیگر مدعی این مسابقات بگذرد. میرحسینی هم هر چه در آستین داشت رو کرد اما در نهایت تجربه بازیکنانی چون قائمی، زرینی و موسوی که ملی پوشان تیم کاله بودند بر انگیزه جوانی یزدی ها چربید و این تیم ۳۵ امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد. پیشگامان هم با همان ۲۹ امتیاز در رده ششم جای گرفت.
در ارومیه که میزبان یکی دیگر از بازیهای حساس این هفته بود تیم میزبان بر میهمان خود غلبه کرد. شهرداری ارومیه در این روز توانست ۳ بر یک از سد سایپای البرز بگذرد و در رده چهارم بایستد. دکتر نفرزاده و شاگردان جوانش در تیم سایپا که در بازی رفت پیروز شده بودند این بار در ارومیه مغلوب میزبان خود شدند تا با همان ۲۹ امتیاز به کار خود در این هفته پایان دهند. جورجوویچ هم با تکیه بر توان بازیکنان با انگیزه و با تجربه خود هر سه امتیاز این بازی را به دست آورد تا ۳۲ امتیازی شود.
در گنبد تیم صدرنشین پیکان تهران بر میزبان خود جواهری گنبد غلبه کرد. اکبری که همچنان تیمش را روی نوار پیروزی می بیند در این بازی هم ۳ بر یک پیروز میدان شد تا شمار امتیازاتش را با عدد ۳۹ برساند و به پیشتازی خود در صدر جدول ادامه دهد. در طرف مقابل هم جواهری که هفته خوبی را نداشت و با تغییر دوباره سرمربی اش مواجه شد باز هم باخت تا تغییر سرمربی هم در نتیجه گیری این تیم بی تاثیر باشد و آنها در خانه بدون امتیاز بمانند. با این شرایط جواهری با همان ۵ امتیاز در رده آخر باقی ماند.
در کاشان شاگردان معدنی موفق به کسب پیروزی و سه امتیاز از این بازی شدند. در این بازی باریج اسانس با نتیجه ۳ بر یک شهرداری تبریز را مغلوب کرد تا جدال دو مربی باتجربه و جوان لیگ برتر به سود تجربه حسین معدنی تمام شود. البته ناگفته نماند که امتیاز آوری تبریزی ها با هدایت مساجدی بسیار خوب بود و این تیم تا امتیازات آخر پا به پای کاشانی ها پیش رفتند اما در نهایت پیروزی ست از آن شاگردان با تجربه حسین معدنی بود. به این ترتیب باریح اسانس ۲۲ امتیازی شد و در رده نهم قرار گرفت و شهرداری تبریز هم با ۱۷ امتیاز قبلی خود رد رده دهم باقی ماند.
در تهران تیم نوین کشاورز۳ بر یک از میزان خراسان شکست خورد تا از این بازی هم دست خالی بیرون بیاید. شاگردان آرمات که انتظار پیروزی بر میزان خراسان را داشتند در خانه شکست خوردند تا همچنان با ۱۱ امتیاز در انتهای جدول در رده یازدهم قرار داشته باشند. اما قوچان نژاد با پیروزی در این بازی شکست هفته قبل را جبران کرد و هر سه امتیاز را به نام تیمش یعنی میزان ثبت کرد تا ۲۸ امتیازی شود و در رده هفتم قرار بگیرد.
در بندرعباس تیم متین ورامین با پیروزی مقابل آلومینیوم المهدی بندرعباس دوازدهمین برد خود در این فصل را کسب کرد تا با ۳۵ امتیاز به رده سوم سقوط کند. در این بازی شاگردان کارخانه که برای حفظ جایگاهشان با تمام توان به میدان آمده بودند اجازه عرض اندام را به تیم میزبان ندادند تا این تیم در نهایت همچون بازی رفت پیروز این میدان باشد. به این ترتیب شاگردان دامغانی که نگاه همه را این فصل به خود جلب کرده بودند بدون کسب امتیاز از این بازی ۲۲ امتیازی ماندند و در رده هشتم قرار گرفتند.

نتایج کلی این مسابقات به شرح زیر است:
شهرداری ارومیه ۳ – ۱ سایپا البرز
(۲۵-۲۲ ، ۲۵-۱۷ ، ۲۳-۲۵ ، ۲۵-۲۱)

جواهری گنبد ۱– ۳ پیکان تهران
(۱۹-۲۵ ، ۱۵-۲۵ ، ۲۹-۲۷ ،۱۳-۲۵)

باریج اسانس کاشان ۳ – ۱ شهرداری تبریز
(۲۵-۱۷ ، ۲۵-۲۲ ، ۲۵-۲۷ ، ۲۶-۲۴)

آلومینیوم المهدی بندرعباس صفر – ۳ متین ورامین
(۱۶-۲۵ ، ۲۱-۲۵ ، ۱۷-۲۵)

کاله مازندران ۳ – ۱ پیشگامان کویر یزد
(۲۵-۲۳ ، ۲۵-۲۲ ، ۱۸-۲۵ ، ۲۷-۲۵)

نوین کشاورز ۱ –۳ میزان مشهد
(۲۰-۲۵ ، ۲۵-۱۴ ، ۲۳-۲۵ ، ۲۱-۲۵)

با پایان هفته ششم از دور برگشت رده بندی تیم ها به شرح زیر است:

نتايج كامل بازيهاي هفته هفدهم ليگ برتر واليبال و جدول رده بندي تا پايان هفته هفدهم / سوپرلیگ  / پرتال هواداران والیبال اورمیه



تیم شهرداری ارومیه برای انکه نوار پیروزی‌ها و صعودهایش در لیگ برتر والیبال قطع نشود، باید به فکر گرفتن امتیاز از تیم صدرنشین پیکان باشد.

هفته هجدهم لیگ برتر والیبال ایران، این هفته با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود و تیمهای مدعی پیکان و شهرداری ارومیه در خانه والیبال تهران به مصاف هم می‌روند و هر دو تیم پس از پیروزیهای شیرین هفته گذشته، در اندیشه کسب سه امتیاز از این دیدار هستند تا شانس خود را برای حضور در مرحله نیمه نهایی افزایش دهند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه که هفته گذشته در ارومیه سه بر یک سایپای البرز را شکست داد، هم اکنون با ۱۱ برد و ۳۲ امتیاز از ۱۷ بازی در رده چهام جدول رده‌بندی قرار دارد و تیمهای سایپا و پیشگامان کویر یزد با ۲۹ امتیاز در تعقیب این تیم هستند و امیدوارند با لغزش نماینده ارومیه بتوانند جایگاه این تیم در رده چهارم را تصاحب نمایند.

اما وضعیت تیم پیکان در جدول رده‌بندی بهتر از رقیب ارومیه‌‌ای است. این تیم که در دور رفت لیگ همواره در رده‌های سوم تا پنجم حضور داشت، مسابقات خود در دور برگشت را با پیروزیهای پیاپی پشت سر گذاشت تا با پیشی گرفتن از سایر مدعیان، یکه‌تاز صدر جدول لیگ والیبال باشد. پیکان که هفته گذشته در گنبد، بر تیم جواهری این شهر سه بر یک غلبه کرد، هم اکنون با ۱۴ برد و ۳۹ امتیاز از ۱۷ بازی بر صدر جدول تیکه داده است و تیمهای کاله مازندران و متین ورامین با ۳۵ امتیاز، خودروسازان تهرانی را تعقیب می‌کنند.

مسابقه این دو تیم در دور رفت، بسیار پایاپای دنبال شد و در نهایت تیم پیکان بود که توانست در برابر دیدگان هزاران هوادار ارومیه‌ای با نتیجه سه بر دو پیروز شود. البته در آن دیدار، احسن‌الله شیرکوند لیبروی شهرداری ارومیه به دلیل حکم کمیته انضباطی، نتوانست از ناظر بازی اجازه حضور در زمین را بگیرند و شهرداری ارومیه بدون این یار اصلی خود مسابقه داد. تیم ارومیه نسبت به دور رفت، یک تغییر در ترکیب بازیکنان خود داده است و با جذب یاسر پورتوندو، از این بازیکن کوبایی خود در مواقع لزوم استفاده می‌کند.

حضور بازیکنان باتجربه مانند امیر حسینی، مهدی بازارگرد و فرهاد ظریف در پیکان و علیرضا نادی، سعید معروف، سعید مصطفی‌وند، فرهاد پیروت‌پور، بهرام فرید و احسن‌الله شیرکوند در ترکیب تیم شهرداری ارومیه بر جذابیتهای این بازی می‌افزاید و همچنین از تاثیر تفکرات پیمان اکبری و دراگان جورجویچ، سرمربیان دو تیم در تعیین نتیجه این دیدار نباید غافل شد.

دراگان جورجویچ که بازیهای تیمش برابر سایپا، پیشگامان کویر و متین ورامین را مهمتر از پیکان می‌دانست و هفته گذشته توانست با آنالیز کامل تیم سایپا، این تیم را در ارومیه زمین‌گیر کند، امتیازات بازی با پیکان را نیز ارزشمند توصیف می‌کند و می‌افزاید: پیکان هم اکنون در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد اما من اعتقاد دارم که می‌توانیم بازی خوبی برابر این تیم به نمایش بگذاریم زیرا در بازی رفت، ما در حالی به این تیم با نتیجه سه بر دو باختیم که دو بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم.

یدالله کارگرپیشه، مدیرفنی تیم والیبال شهرداری ارومیه نیز معتقد است با یک آنالیز کامل و تمرکز بر روی نقاط ضعف پیکان، می‌توان از این تیم امتیاز گرفت. او می‌گوید: تیم پیکان هم دارای ضعفهایی است و به عنوان مثال، پاسور این تیم دفاع خوبی ندارد و در دریافتها هم مشکلاتی دارند و با تکیه بر توانایی بازیکنان خود، تلاش می‌کنیم این تیم قدرتمند را نیز شکست دهیم. ما در بازی رفت، رقابت جانانه‌ای با این تیم داشتیم و در ست پنجم شکست خوردیم. در تهران نیز با تمام توان ظاهر خواهیم شد و به راحتی برابر این تیم تسلیم نمی‌شویم.

در فصل گذشته نیز این دو تیم چهار بار به مصاف هم رفتند که دو دیدار در مرحله رده‌بندی انجام شد و پس از ثبت یک پیروزی برای هر یک از دو تیم، فدراسیون والیبال هر دو تیم شهرداری ارومیه و پیکان تهران را مشترکا به عنوان تیمهای سوم لیگ معرفی کرد.

ربادنگو، مشاور ایران در میزبانی لیگ جهانی والیبال که بامداد دوشنبه وارد ایران شده است، یکی از تماشاگران این بازی حساس والیبال خواهد بود تا از نزدیک با کیفیت مسابقات و تیمهای لیگ برتر والیبال ایران آشنا شود.

در این هفته، علاوه بر این دیدار، پنج مسابقه دیگر نیز برگزار می‌شود که به نوعی جدال بالانشینان لیگ با قعرنشینان محسوب می‌شوند. در این دیدارها، شهرداری تبریز از سایپای البرز میزبانی می‌کند، متین ورامین با تیم قعرنشین جواهری گنبد جدال می‌کند، پیشگامان کویر یزد به مصاف باریچ اسانس کاشان می‌رود، آلومینیوم المهدی بندرعباس و نوین کشاورز تهران با هم دیدار می‌کنند و میزان خراسان در سالن مهران مشهد از کاله مازندران پذیرایی می‌کند.

دیدار تیمهای پیکان تهران و شهرداری اورمیه از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه چهارم بهمن ماه در خانه والیبال تهران برگزار می‌شود و این بازی به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.


پیش بازی: پیکان تهران   شهرداری اورمیه / دوئل با صدرنشین / نتيجه اين بازي را پيش بيني كنيد / پیکان شهرداری ارومیه  / پرتال هواداران والیبال اورمیه


نوشته شده در تاريخ 12 بهمن 1391برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia

به گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه به نقل ازسایت رسمی باشگاه شهرداری اورمیه روز دوشنبه مورخه ۹۱/۱۱/۲ در اولین روز از رقابتهای لیگ برتر نوجوانان طبق برنامه در اولین دیدار از ساعت ۱۵:۳۰ دو تیم مدعی سایپا البرز و نوین کشاورز تهران که هر دو به عنوان تیم اول به این مرحله صعود کرده اند مقابل هم صف آرائی کردند که در نهایت تیم نوین کشاورز موفق شد با نتیجه قاطع سه بر صفر از سد سایپا البرز عبور کند.
نوجوانان شهرداری اورمیه بر کاله مازندران غلبه كردند  / کاله نوجوانان شهرداری ارومیه  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

در دومین دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ میزبان این رقابتها باریج اسانس کاشان پذیرای جواهری گنبد بود که توانست سه بر یک این تیم را از پیش رو بردارد.

اما در سومین و آخرین دیدار روز نخست از ساعت ۱۹:۳۰ دو تیم شهرداری اورمیه و کاله آمل به مصاف هم رفتند.در ست اول این دیدار با اینکه نوجوانان شهرداری اورمیه بازی را خوب آغاز نمودند وبه  تایم استراحت فنی اول و دوم نیز زودتر از کاله رسیده و حتی  ۲۰ بر ۱۶ از این تیم نیز پیشی گرفتند اما این تیم کاله بود که در یک بازی حساب شده توانست ۲۵ بر ۲۳ برنده ست اول این دیدار شود.

ست دوم با ارائه نکاتی از سوی مربی نوجوانان شهرداری اورمیه جاوید محسنی نیا که در سالهای نه چندان دور برای کشور عزیزمان در تیم ملی افتخار آفرینی کرده است آغاز شد.این ست نیز همانند ست اول یاران محسنی نیا از ابتدا بازی را خوب آغاز کرده و تا پایان این برتری را حفظ نمودند تا ۲۵-۱۹ در ست شماریها بازی را به تساوی بکشانند.

ست سوم که نوجوانان شهرداری اورمیه بدون استرس بازی را آغاز کردند توانستند همانند ست قبلی با برتری مطلق  ۲۵-۱۸ پیروز شوند.

اما ست چهارم اوج هنر نمایی و اوج قدرت والیبال اورمیه بود.شهرداری اورمیه در یک بازی کاملا بدون نقص ۸ بر ۲ و ۱۶ بر ۶ به ترتیب تایم فنی اول و دوم را از آن خود کرد و در نهایت ۲۵-۱۰ توانست به راحتی سه بر یک از سد کاله آمل عبور کرده و اولین شکست را به تیم آمل تحمیل نماید.

گفتنی است در بین این شش تیم تنها تیمهای والیبال خیز اورمیه و گنبد صغر سنی نداشته و با تیمی کاملا پاک پا به میدان گذاشته اند.تیم نوین کشاورز که متشکل از چندین بازیکن ملی پوش غیر بومی تشکیل شده به همراه تیم سایپا بیشترین صغر سنی را دارند.اما چرا فدراسیون والیبال مانع از این امر نشده جای سوال دارد؟

البته دلیلش هم شاید مشخص باشد،تیمهای اورمیه و گنبد از دیرباز مهد والیبال بوده و هر لحظه میتوانند به جای یک تیم بومی در هر رده چندین تیم روانه مسابقات کنند که انتظاری هم جز این نیست.ولی در شهرهای دیگر که ادعای والیبال دارند کمبود بازیکن باعث شده که از رده جوانان بازیکن را در رده نوجوانان به خدمت بگیرند که اختلاف سطح والیبال بین شهرها به وضوح دیده میشود.

تیمهای کاملا بومی اورمیه در رده نوجوانان و جوانان کاملا سوا از هم بوده و هیچ بازیکنی از جوانان در رده نوجوانان به خدمت گرفته نشده است در حالیکه بازیکنانی چون رامین پاشایی و میلاد فتاحی در رده جوانان میتوانستند قانونا در رده نوجوانان هم بازی کنند اما به دلیل وفور بازیکن تیم نوجوانان متشکل شده از بازیکنان نوجوان دیگر بوده و چندین بازیکن خوب هم در لحظات پایانی از تیم خط خوردند.

امروز سه شنبه ۹۱/۱۱/۳ در دومین روز از این رقابتها به میزبانی شهر کاشان از ساعت ۱۹:۳۰ تیم شهرداری اورمیه مقابل سایپا البرز به میدان خواهد رفت.

لازم به ذکر است که آخرین بازی شهرداری اورمیه با باریج اسانس کاشان به احتمال زیاد پخش زنده از شبکه استانی اصفهان صبح روز جمعه برگزار خواهد شد که بعد از مشخص شده ساعت بازی متعاقبا اعلام خواهد شد.

نوجوانان شهرداری اورمیه بر کاله مازندران غلبه كردند  / کاله نوجوانان شهرداری ارومیه  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

نوجوانان شهرداری اورمیه بر کاله مازندران غلبه كردند  / کاله نوجوانان شهرداری ارومیه  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

نوجوانان شهرداری اورمیه بر کاله مازندران غلبه كردند  / کاله نوجوانان شهرداری ارومیه  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

نوجوانان شهرداری اورمیه بر کاله مازندران غلبه كردند  / کاله نوجوانان شهرداری ارومیه  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

نوجوانان شهرداری اورمیه بر کاله مازندران غلبه كردند  / کاله نوجوانان شهرداری ارومیه  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

نوجوانان شهرداری اورمیه بر کاله مازندران غلبه كردند  / کاله نوجوانان شهرداری ارومیه  / پرتال هواداران والیبال اورمیه


نوشته شده در تاريخ 12 بهمن 1391برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia

به گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه به نقل از آناج شهرداری تبریز به مصاف سایپا کرج می رود که نتیجه این دیدار برای تیم شهرداری اورمیه بسیار حائز اهمیت است

از هفته هجدهم لیگ برتر والیبال تیم های شهرداری تبریز و سایپا کرج در تبریز و شهرداری اورمیه و پیکان تهران در اورمیه به مصاف هم خواهند رفت.

این بازی ها در حالی برای هر دو نماینده شمالغرب کشور حائز اهمیت است که شهرداری تبریز در اندیشه رهایی از ته جدول و شهرداری اورمیه در اندیشه رسیدن به جمع دو تیم بالای جدول است.

شهرداری تبریز که در رده دهم جدول با ۱۷ امتیاز قرار دارد در صورت پیروزی در بازی فردا خود را به تیم کاشان که با ۲۲ امتیاز در رده نهم قرار دارد نزدیک خواهد کرد.

شاگردان دکتر نفرزاده هم که هفته قبل بازی را به شهرداری اورمیه واگذار کرده بود، در اندیشه پیروزی و رسیدن به جمع چهار تیم بالای جدول است. سایپایی ها در صورت پیروزی در مقابل شهرداری تبریز و باخت اورمیه مقابل پیکان تهران رده چهارم را از اورمیه ای ها پس خواهند گرفت.

 هفته هجدهم لیگ برتر والیبال / ترک‌ها برای هم بازی می‌کنند /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

شهرداری اورمیه هم در یک بازی حساس و نفس گیر در تهران به مصاف پیکان صدر نشین میرود. اورمیه ای ها که در بازی گذشته خود یک پیروزی بسیار شیرین در مقابل سایپا کسب کرده اند در این بازی به برد می اندیشند. اورمیه در صورت برتری در این دیدار۳۶ امتیازی شده و می تواند حتی به رده دوم جدول هم صعود کند.

صمد اشرفی قائم مقام باشگاه شهرداری اورمیه هم در مورد این بازی به خبرنگار آناج گفت: در این بازی محکوم به برد هستیم. تلاشمان را میکنیم تا انتقام دور رفت را بگیریم. از اورمیه حدود ۲۰۰ هوادار به تهران خواهند آمد، ولی مشکلی که هست ظرفیت خانه والیبال تهران حدود ۱۶۰۰ نفر هست که ده درصد آن را به ما اختصاص خواهند داد. با این حال شنیده ها حاکی از این هست که آذری زبان های مقیم تهران هم با حضور در سالن تیم اورمیه را تشویق خواهند کرد. وی همچنین از بازی پر تعصب و خوب بازیکنان اورمیه قدردانی کرد و برای شهرداری تبریز هم در ادامه لیگ آرزوی موفقیت نمود.

 هفته هجدهم لیگ برتر والیبال / ترک‌ها برای هم بازی می‌کنند /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه



به گزارش پرتال هواداران اورمیه، سعید معروف پاسور خوش فکر تیم والیبال شهرداری اورمیه در گفتگو با آناج در مورد بازی با پیکان تهران توضیحاتی ارئه داد.

بازی امروز را چگونه پیش بینی میکنید؟
بازی بسیار سختی مقابل پیکان داریم که امیدوارم با همت و تلاش بچه ها بازی خوب و تماشاگر پسندی ارائه دهیم. امیدوارم با برد از زمین خارج شویم تا بتوانیم جایگاهمان را در جدول ارتقا دهیم.

عملکرد شهرداری تاکنون رضایت بخش بوده است؟
نتایج تیم ما کمی پر نوسان بوده ولی در چند بازی گذشته توانسته ایم خوب ظاهر شویم و مقتدرانه پیروز شویم و توانسته‌ایم در جمع چهار تیم بالای جدول قرار بگیریم.

به نظر شما شهرداری اورمیه به مرحله پلی آف صعود خواهد کرد؟
والیبال را نمی توان پیش بینی کرد. اما با توجه به بازیهای پیش رو و سعی و همت بچه ها تلاش خواهیم کرد به پلی آف صعود کنیم.

نظرتان در مورد بازی شهرداری تبریز با سایپا که برای شما هم حساس هست ، چیست؟
یقین دارم تبریزی ها امروز جوانمردانه و خوب مقابل سایپا ظاهر خواهند شد و توانایی این را هم دارند که سایپا را مغلوب کنند. تبریزی ها در صورت برد لطف بزرگی به تیم ما خواهند کرد.

چه شد که امسال به شهر خود بازگشتید؟
شرایط امسال اورمیه بسیار خوب بود ومهیا بود تا بتوانم در خدمت تیم شهرم باشم. امیدوارم شرایط همین گونه باشد تا سالهای بعد هم در شهر خودم توپ بزنم.

نظر شما در مورد حضور تیم ملی در لیگ جهانی چیست؟
فعلا تمام تمرکزم را روی شهرداری اورمیه گذاشته ام و به بازیهای ملی بعد از اتمام لیگ به تیم ملی فکر خواهم کرد.


نوشته شده در تاريخ 12 بهمن 1391برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia

تایج کامل هفته هجدهم لیگ برتر والیبال:

پیکان ۳ – شهرداری ارومیه  ۱(۲۵ – ۱۹ ، ۲۵ – ۲۷ ، ۲۵ – ۲۰ ، ۲۵ – ۲۲ )
شهرداری تبریز ۰– سایپا البرز ۳ (۲۳ – ۲۵ ، ۳۱ – ۳۳ ، ۱۸ – ۲۵)
متین ورامین ۳ – جواهری گنبد ۱ (۲۰ – ۲۵ ، ۲۵ – ۲۱، ۲۵ – ۲۱ ، ۲۵ – ۲۱)
پیشگامان کویر ۲ – باریج اسانس ۳ (۲۱ – ۲۵ ، ۲۵ – ۱۷ ، ۲۵ – ۲۰، ۲۰ – ۲۵ ، ۱۳ – ۱۵)
آلومینیوم المهدی ۱– نوین کشاورز ۳ (۲۴ – ۲۶ ، ۲۵ – ۲۰ ، ۲۱ – ۲۵ ، ۱۶ – ۲۵)
میزان خراسان ۳ – کاله مازندران  ۱(۲۵ – ۱۸ ، ۲۸ – ۳۰ ، ۲۵ – ۲۳ ، ۲۵ – ۲۳)

نتيج كامل هفته هجدهم ليگ برتر واليبال ايران و جدول رده‌بندي تا پايان هفته هجدهم / سوپرلیگ  / پرتال هواداران والیبال اورمیه


نوشته شده در تاريخ 12 بهمن 1391برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia

فدراسیون جهانی والیبال رده بندی جدیدی تیم های ملی والیبال دنیا را در ابتدای سال ۲۰۱۳ اعلام کرد.

رده بندی جدید فدراسیون جهانی والیبال اعلام شد / ايران هنچنان تيم چهاردهم دنيا / فدراسیون جهانی FIVB  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

به گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، فدراسیون جهانی والیبال FIVB تازه ترین رده بندی تیم های ملی والیبال دنیا را اعلام کرد که تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران با ۵۸ امتیاز در رده چهاردهم ماند. در رده بندی اعلام شده در جمع بیست تیم اول تنها پنج تیم نسبت به رده بندی قبل که در جولای سال ۲۰۱۲ اعلام شده بود، تغییر جایگاه (تنها یک پله نزول یا صعود) داشتند.

در میان بیست تیم برتر تیم چین با یک پله نزول در رده شانزدهم قرار گرفت و ژاپن هم بدون تغییر در رده نوزدهم ماند.

بدین ترتیب رده بندی بیست تیم برتر والیبال دنیا به قرار زیر است:
۱-    برزیل
۲-    روسیه
۳-    ایتالیا
۴-    لهستان
۵-    امریکا
۶-    کوبا
۷-    صربستان
۸-    بلغارستان
۹-    آرژانتین
۱۰-    آلمان
۱۱-    استرالیا
۱۲-    مصر
۱۳-    تونس
۱۴-    ایران
۱۵-    فرانسه
۱۶-    چین
۱۷-    کامرون
۱۸-    کانادا
۱۹-    ژاپن
۲۰-    ونزوئلا

لازم به ذکر است در این رده بندی تیم ملی والیبال زنان کشورمان نیز با پنج امتیاز در رده ۹۲ جهان قرار گرفته است.

رده بندی جدید فدراسیون جهانی والیبال اعلام شد / ايران هنچنان تيم چهاردهم دنيا / فدراسیون جهانی FIVB  / پرتال هواداران والیبال اورمیه


نوشته شده در تاريخ 12 بهمن 1391برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia

از هفته نوزدهم سری رقابتهای لیگ برتر والیبال کشور، دو تیم شهرداری اورمیه و شهرداری تبریز از ساعت ۱۵:۳۰ در سالن شهید اقدمی تبریز به مصاف هم رفتند و در پایان نماینده اورمیه با نتیجه ۳ بر ۲ همنام تبریزی خود را شکست داد.

تیم شهرداری اورمیه ستهای سوم، چهارم و پنجم را با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۷ و ۱۸ بر ۱۶ به سود خود به پایان برد و ست های اول و دوم دیدار با نتایج ۲۵ بر ۲۱ و ۲۶ بر ۲۴ به نفع شهرداری تبریز رقم خورد.


نوشته شده در تاريخ 12 بهمن 1391برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia

از هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال کشورمان عصر چهارشنبه شهرداری اورمیه در سالن شهید اقدمی تبریز مهمان همنام تبریزی خود بود. حضور هواداران اورمیه‌ای در این دیدار و تشویقهای توامان آن‌ها با میزبانان تبریزی شامل هردو تیم می‌شد. یداله کارگرپیشه نیز با حضور در سکو در کنار دوستان و همبازیان دهه ۵۰ تبریزی خود می‌خواست جوی آرام بر بازی القاء کند و رفاقت‌ها را یادآور شود که تنها ماندنی روزگار، همین خاطرات خوب گذشته‌هاست و بس. ولی همزمان با این دوستی‌ها او خود بهتر از همه، تقابل و رقابت دیرینه والیبال اورمیه و تبریز را می‌دانست. علاوه بر حساسیت‌های والیبالی همیشگی این دو شهر، جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی نیز بر این دیدار سنگینی می‌کرد. اورمیه در سودای پلی‌آف و تبریز برای بقاء می‌جنگید به ویژه که با عدم راهیابی تیم مقاومت بسیج تبریز به مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک، تنها امید تبریزی‌ها برای حضور در والیبال برتر سال آتی همین شهرداری تبریزاست. به همه این‌ها اضافه کنید رقابت اورمیه‌ای‌هایی که بعضیشان با دلخوری از تیم شهرشان کوچ ودر اردوگاه رقیب توپ می‌زنند و در فکر انتقام باخت دور رفت از تیم شهرشان و اثبات شایستگی‌شان هستند. کری‌خوانی بین بازیکنان هم جزء جدانشدنی و جذاب چنین دیدارهایی است. تقابل مربیان جوان دو تیم یکی از مهد والیبال اروپا صربستان و دیگری دستیار ولاسکو نیز بر جذابیت‌های این بازی افزوده بود.

تحلیل بازی / دربی ماراتن‌گونه آذربایجان را فلامینگوها به سختی فتح کردند / شهرداری تبریز شهرداری ارومیه تحلیل  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

ست اول: تبریزی‌ها که با انگیزه بسیار بازی را آغاز کردند توانستند با پاسهای هوشمندانه پاسور کهنه کارشان محمد عمده غیاثی بر بازی مسلط شوند. غیاثی با پاسهای لب آنتن، کریمی، سجادی و بوزیچ بوسنیایی را به خوبی تغذیه می‌کرد. دریافت‌های بد برزگری و رناتو که به دلیل مصدومیت امیر جایگزینش شده بود همانند بازی پیکان ابتکار عمل را از معروف گرفت. عادلی جوان که با مصدومیت نادی بالاخره به اوهم بازی رسیده بود موفق‌ترین بازیکن ما در این ست بود. او با سه امتیاز حمله و یک دفاع بازی خوبی ارائه داد. مصطفی‌وند هم بدون امتیاز حمله فقط سه دفاع داشت. این ست با حساب ۲۵بر۲۱ برای تبریز بود.

تحلیل بازی / دربی ماراتن‌گونه آذربایجان را فلامینگوها به سختی فتح کردند / شهرداری تبریز شهرداری ارومیه تحلیل  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

ست دوم: برخلاف انتظار، استرس بازیکنان با تجربه ما در این ست بیشتر از ست قبلی شد. وضعیت دریافت‌هایمان بهتر شده ولی ترس از دست دادن امتیاز در این بازی تمرکز معروف را گرفته بود. اصرار بی‌مورد او بر پاس‌های نامطمئن لب تور سرعتی، بارها و بارها مهاجمان ما را گرفتار دفاع دستان کشیده حامد رضایی و همبازیانش کرد. مصطفی‌وند علی‌رغم دفاع‌های خوب با ۵ حمله ناموفق ست ناامیدکننده‌ای را پشت سرگذاشت. در این ست مهاجمان قدرتی‌مان بهتر کار کردند ولی حمله‌های آنان نیز نتوانست خدشه‌ای بر برتری میزبان وارد آورد. برتری حریف در تمام پست‌ها مشهود بود. حامد رضایی سرعتی زن اورمیه‌ای تبریز با ۳ حمله و ۳ دفاع موفق برترین دفاع وسط این ست بود. سیدعلی سجادی نیز با ۷ امتیاز حمله تمام آبشارهای پیروت‌پور را بی‌اثر کرد تا این ست را نیز تبریزی‌ها ۲۶ بر۲۴ ببرند.

تحلیل بازی / دربی ماراتن‌گونه آذربایجان را فلامینگوها به سختی فتح کردند / شهرداری تبریز شهرداری ارومیه تحلیل  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

ست سوم: تغییر ارنج بازی از طرف جورجوویچ و توصیه‌های روحیه‌بخش او به رناتو که می‌بایست به دلیل تشدید مصدومیت برزگری، بدون یار جایگزین بازی را تا انتها به پیش می‌برد باعث شد او با اعتماد به نفس بالایی بازی کند. او امید دراگان در این بازی بود. سعید که حالا مطمئن‌تر پنجه می‌زد قدری فاصله پاس‌های سرعتی‌اش را از تور زیاد کرد تا مصطفی‌وند بتواند با تغییر مچ، اسپک‌های سرعتی‌اش را در منطقه ۱ بخواباند. پاس‌های متنوع دوسر- آنتن برای فرید، پایپ رناتو و اسپک‌های پشت خط پیروت‌پور، ۴ امتیاز حمله هاشمی – که جایگزین بوزیچ شده بود – و ۳ امتیاز حمله کریمی، دیگر اورمیه‌ای تیم تبریز را خنثی کرد. پبروت‌پور با ۷ امتیاز بازی خوبی را به نمایش گذاشت تا مهمان، این ست را ۲۵ بر۲۲ از آن خود کند.

تحلیل بازی / دربی ماراتن‌گونه آذربایجان را فلامینگوها به سختی فتح کردند / شهرداری تبریز شهرداری ارومیه تحلیل  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

ست چهارم: این ست را باید گیم اشتباهات شهرداری تبریز نامید. با جاخالی سعید معروف و اعلام خطای او از طرف کاظمی داور اول این دیدار و اعتراضات او، قدری آرامش بازی روبه تقابل گذاشت. غیاثی با اعتراضات تندش ابتدا با کارت زرد و سپس با کارت قرمز جریمه شد تا ست چهارم را از بیرون نظاره‌گر بازی باشد. با جایگزینی پزشکی همگان تفاوت پاس‌های او با غیاثی را دیدند. پاس‌های کشدار و بلند پزشکی را مهاجمان تبریز یا به بیرون زدند و یا برسینه تور کوبیدند تا این ست بدون فعل و انفعال خاصی و فقط با سرویس‌های خوب رناتو، فرید و مصطفی‌وند و ۵ امتیاز ساعدی که لیبروی تبریز داد در یک ست بی‌روح و متفاوت از بازی جنگنده دو تیم در دیگر ستها با حساب ۲۵ بر ۱۷ به نفع اورمیه تمام شود.

تحلیل بازی / دربی ماراتن‌گونه آذربایجان را فلامینگوها به سختی فتح کردند / شهرداری تبریز شهرداری ارومیه تحلیل  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

ست پنجم: در ماراتن ست پنجم پیروت‌پور ومعروف در کنار بازی خوب دیگر یارانشان، بی‌نظیر بودند. این ست که افت و خیز بسیاری داشت ابتدا با برتری ۸ بر ۵ اورمیه دنبال شد ولی چند دفاع خوب از حامد رضایی تبریزی‌ها را ۱۲ بر ۱۰ پیش انداخت. اما هنرنمایهای پیروت‌پور که در این ست به عنوان مطمئن‌ترین اسپکر ما، تنها انتخاب سعید در روی تور بود، با چشمان باز، خوب از دفاع حریف امتیاز گرفت و یک تنه با کسب ۸ امتیاز همانند بازی دور رفت با متین ورامین ستاره تیمش شد. به میدان آمدن دوباره بوزیچ نیز نتوانست گره از کار احمد مساجدی مربی این روزهای تیم تبریزی بگشاید و این ست نفس‌گیر با نتیجه ۱۸ بر ۱۶ و در نهایت بازی ۳ بر ۲ به نفع مهمان اورومی به پایان رسید.

جمع بندی: تیم شهرداری تبریز با بازی خوب، جدال پایاپایی را واگذار کرد. شاید تغییرات مکرر مربیان این تیم تمرکز بازیکنان را گرفته باشد ولی آنچه که مسلم است آنها بهتر از هفته‌های گذشته توپ می‌زنند و قطعآ جایگاهشان دهمی جدول نیست و امید که در هفته‌های پایانی بتوانند نتایج بهتری بگیرند. برتری دفاعی این تیم تا اواسط ست سوم نکته بارز تیم تبریز بود. آنها با دفاعشان یا توپ‌ها را به امتیاز تبدیل کردند یا با زخمی کردن توپ‌ها آن را در انتهای میدان جمع و با آبشارهای منطقه ۴ سجادی، حمله‌های موثری ترتیب دادند. سجادی با کسب ۱۷ امتیاز حمله و ۱ امتیاز سرویس امتیازآورترین بازیکن تیمش بود. حامد رضایی نیز با کسب ۹ امتیاز حمله و ۸ دفاع بهترین مدافع و سرعتی‌زن این دیدار بود و افسوس ما که چرا در تیم شهرش توپ نمی‌زند. مهدی کریمی هم با ۱۶ امتیاز بازی متوسطی ارائه داد. بوزیچ هم ۶ خطای سرویس داشت. حساسیت‌های این بازی تا اواخر ست سوم، به شدت بر بازی بازیکنان ما سایه افکنده بود. با گذشت زمان بازیکنان ما به خود آمدند. تغییر ارنج بازیکنان از طرف کادرفنی برتری روی تور تبریزی‌ها را به نفع ما تغییر داد تا دراگان نشان دهد بازی‌خوان خوبی است و به راحتی می‌تواند روند بازی را تغییر دهد اگر نیمکت خوبی داشته باشد. تعویض‌های به موقع جورجوویچ و سرویس‌های موثر وحید سیدعباسی در مواقع حساس، به داد تیم رسید. دو ضربه پایپ رناتو نوید به کارگیری این تاکتیک موثر و غافلگیر کننده در بازی یکشنبه متین ورامین را می‌دهد. پیروت پور با کسب ۲۷ امتیاز بازی پرفروغی را ارائه کرد و عنوان امتیاز آورترین بازیکن دیدار بود. مصطفی‌وند نیز با ۷ امتیاز دفاع پس از رضایی قرار گرفت. رناتو با ۱۳ امتیاز حمله و ۵ امتیاز سرویس، شروع‌های خوبی داشت ولی با دریافت‌های ضعیف قدری کارمان را سخت کرد. دو تیم جمعآ ۲۵ سرویس عمومآ موجی را خراب کردند که برای این نوع سرویس، آمار تکان دهنده‌ای است!

تحلیل بازی / دربی ماراتن‌گونه آذربایجان را فلامینگوها به سختی فتح کردند / شهرداری تبریز شهرداری ارومیه تحلیل  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

حضور گرم هواداران والیبال اورمیه در تبریز بر زیبایی‌ها و جذابیت‌های بازی افزوده بود و بازی‌های والیبال شهرداری تبریز را که عمومآ در فضای نه چندان پرشور و حال برگزار می‌شود را شور و حال اورومی بخشیده بود. ضمن تقدیر و تشکر از این عزیزان به استقبال بازی حساس یکشنبه با متین ورامین می‌رویم تا با آماده شدن مصدومان، “سه گام” نهایی برای رسیدن به پلی‌آف را محکم برداریم.



نتایج این مسابقات به شرح زیر است:

شهرداری تبریز ۲ – ۳ شهرداری ارومیه
(۲۵-۲۱ ، ۲۶-۲۴ ، ۲۲-۲۵ ، ۱۷-۲۵ ، ۱۶-۱۸)

متین ورامین ۳ – صفر  پیکان تهران
(۲۵-۲۳، ۲۵-۲۱ ، ۲۵-۲۳)

سایپا البرز ۳ – ۱ پیشگامان کویر یزد
(۲۵-۱۷، ۲۰-۲۵، ۲۵-۲۳ ، ۲۵-۲۱)

نوین کشاورز ۳ – ۲ بازرگانی جواهری گنبد
(۲۵-۱۷ ، ۲۰-۲۵ ، ۲۳-۲۵ ، ۲۶-۲۴ ، ۱۵-۱۳)

باریج اسانس کاشان ۳ – ۱ میزان مشهد
(۱۹-۲۵ ، ۳۱-۲۹ ، ۲۵-۲۳، ۲۵-۲۱)

کاله مازندران ۳ – ۲ آلومینیوم المهدی بندرعباس
(۲۵-۲۲ ۲۶-۲۴ ، ۲۳-۲۵ ، ۲۳- ۲۵، ۱۹-۱۷)

نتایج کامل هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال ایران و جدول رده‌بندی تا پایان هفته نوزدهم / سوپرلیگ  / پرتال هواداران والیبال اورمیه


نوشته شده در تاريخ 11 بهمن 1391برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia
چطوره؟
چطوره؟

نوشته شده در تاريخ 11 بهمن 1391برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia
http://uploadtak.com/images/b8496_226768_1426638225552.png

نگاره: ‏Sizcə gələn oyun saypa taxımınnan neçə neçəyə olar...?

به نظر شما بازی بعدی با تیم سایپا چند چند میشه...؟‏


نوشته شده در تاريخ 11 بهمن 1391برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia

شهرداری اورمیه3 1سایپاکرج/ اورمیه رکورد شکست؛سایپا تحقیر شد /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

پرتال هواداران والیبال اورمیه-از هفته هفدهم لیگ برتر والیبال کشور دو تیم شهرداری اورمیه و سایپای کرج در سالن خالی از تماشاگر غدیر اورمیه به مصاف هم رفتند.

این بازی که از ساعت ۴ آغاز گردید با تمام فرازو نشیب های بازی در پایان با نتیجه ۳-۱ به نفع تیم شهرداری اورمیه رقم خورد.

این مسابقه که به دلیل محرومیت تماشاگران بدون حضور مشتاقان اورمیه ای انجام می پذیرفت در گیم اول با نتیجه ۲۵-۲۲ به نفع تیم اورمیه رقم خورد درست دوم نیز شهرداری اورمیه با اجرای یک بازی زیبا توانست تیم سایپارا ۲۵-۱۷ شکست دهد.

اما در گیم سوم درحالی که تیم اورمیه پنج پوئن از حریف کرجی خود جلو بود با اشتباهات مکرر بازیکنانش نتیجه این گیم را ۲۵-۲۳ به حریف خود اعطا نمود.

در گیم چهارم وپایانی بازی بازیکنان اورمیه با یک بازی غیرتی وزیبا با نتیجه ۲۵-۲۱ نتیجه این گیم وکل بازی را به نفع خود به پایان رساندند.

با این نتیجه تیم اورمیه جایگاه چهارمی خود را مسجل کرده و در انتظار بازیهای دیگر است تا حتی بتواند به جایگاه سوم نیز دست پیدا بکند.

بازی بعدی تیم اورمیه ۴ بهمن ماه در تهران با تیم صدرنشین پیکان خواهد بود.



هفته ششم از دور برگشت رقابتهای لیگ برتر والیبال با انجام شش بازی در شهرهای مختلف و تداوم صدرنشینی پیکان و صعود کاله به رده دوم جدول به پایان رسید.

به گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در بازیهای این هفته که در شهرهای تهران، گنبد، آمل، کاشان، ارومیه و بندرعباس برگزار شد سه تیم میزبان پیروز شدند و سه تیم میزبان دیگر هم بازی خود را واگذار کردند. در این هفته همه نگاهها به سوی دو بازی در شهرهای آمل و ارومیه دوخته شده بود؛ جایی که تیم های مدعی شهرداری ارومیه با سایپای البرز و کاله مازندارن با پیشگامان کویر یزد بازی کردند که در هر دو مسابقه تیم های میزبان پیروز میدان شدند تا جدول رده بندی لیگ برتر دچار برخی تغییرات شود و حساسیت بازیها در هفته های بعد بالاتر رود. اما نکته جالب توجه این است که پیکان با تمام حساسیت های بازیها همچنان روند پیروزی هایش را ادامه داده و با ۴ امتیاز اختلاف همچنان در صدر جدول باقی مانده است.
اما در حساس ترین بازی این هفته و در آمل تیم های کاله مازندران وپیشگامان کویر یزد به مصاف هم رفتند که پایان این دوئل به سود شاگردان عطایی تمام شد. فرهاد قائمی ستاره امروز تیم کاله و آراجو ستاره تیم پیشگامان بود که هر دو توان و قدرت خود را در این میدان به رخ یکدیگر کشیدند. بی شک نمایش بازی زیبا از هر دو تیم در هفته ششم نوید روزهای جذاب تر را در لیگ برتر والیبال ایران می دهد. هواداران آملی هم که سالن را پر کرده بودند نقش زیادی در پیروزی تیمشان داشتند تا در نهایت کاله با نتیجه ۳ بر یک از سد دیگر مدعی این مسابقات بگذرد. میرحسینی هم هر چه در آستین داشت رو کرد اما در نهایت تجربه بازیکنانی چون قائمی، زرینی و موسوی که ملی پوشان تیم کاله بودند بر انگیزه جوانی یزدی ها چربید و این تیم ۳۵ امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد. پیشگامان هم با همان ۲۹ امتیاز در رده ششم جای گرفت.
در ارومیه که میزبان یکی دیگر از بازیهای حساس این هفته بود تیم میزبان بر میهمان خود غلبه کرد. شهرداری ارومیه در این روز توانست ۳ بر یک از سد سایپای البرز بگذرد و در رده چهارم بایستد. دکتر نفرزاده و شاگردان جوانش در تیم سایپا که در بازی رفت پیروز شده بودند این بار در ارومیه مغلوب میزبان خود شدند تا با همان ۲۹ امتیاز به کار خود در این هفته پایان دهند. جورجوویچ هم با تکیه بر توان بازیکنان با انگیزه و با تجربه خود هر سه امتیاز این بازی را به دست آورد تا ۳۲ امتیازی شود.
در گنبد تیم صدرنشین پیکان تهران بر میزبان خود جواهری گنبد غلبه کرد. اکبری که همچنان تیمش را روی نوار پیروزی می بیند در این بازی هم ۳ بر یک پیروز میدان شد تا شمار امتیازاتش را با عدد ۳۹ برساند و به پیشتازی خود در صدر جدول ادامه دهد. در طرف مقابل هم جواهری که هفته خوبی را نداشت و با تغییر دوباره سرمربی اش مواجه شد باز هم باخت تا تغییر سرمربی هم در نتیجه گیری این تیم بی تاثیر باشد و آنها در خانه بدون امتیاز بمانند. با این شرایط جواهری با همان ۵ امتیاز در رده آخر باقی ماند.
در کاشان شاگردان معدنی موفق به کسب پیروزی و سه امتیاز از این بازی شدند. در این بازی باریج اسانس با نتیجه ۳ بر یک شهرداری تبریز را مغلوب کرد تا جدال دو مربی باتجربه و جوان لیگ برتر به سود تجربه حسین معدنی تمام شود. البته ناگفته نماند که امتیاز آوری تبریزی ها با هدایت مساجدی بسیار خوب بود و این تیم تا امتیازات آخر پا به پای کاشانی ها پیش رفتند اما در نهایت پیروزی ست از آن شاگردان با تجربه حسین معدنی بود. به این ترتیب باریح اسانس ۲۲ امتیازی شد و در رده نهم قرار گرفت و شهرداری تبریز هم با ۱۷ امتیاز قبلی خود رد رده دهم باقی ماند.
در تهران تیم نوین کشاورز۳ بر یک از میزان خراسان شکست خورد تا از این بازی هم دست خالی بیرون بیاید. شاگردان آرمات که انتظار پیروزی بر میزان خراسان را داشتند در خانه شکست خوردند تا همچنان با ۱۱ امتیاز در انتهای جدول در رده یازدهم قرار داشته باشند. اما قوچان نژاد با پیروزی در این بازی شکست هفته قبل را جبران کرد و هر سه امتیاز را به نام تیمش یعنی میزان ثبت کرد تا ۲۸ امتیازی شود و در رده هفتم قرار بگیرد.
در بندرعباس تیم متین ورامین با پیروزی مقابل آلومینیوم المهدی بندرعباس دوازدهمین برد خود در این فصل را کسب کرد تا با ۳۵ امتیاز به رده سوم سقوط کند. در این بازی شاگردان کارخانه که برای حفظ جایگاهشان با تمام توان به میدان آمده بودند اجازه عرض اندام را به تیم میزبان ندادند تا این تیم در نهایت همچون بازی رفت پیروز این میدان باشد. به این ترتیب شاگردان دامغانی که نگاه همه را این فصل به خود جلب کرده بودند بدون کسب امتیاز از این بازی ۲۲ امتیازی ماندند و در رده هشتم قرار گرفتند.

نتایج کلی این مسابقات به شرح زیر است:
شهرداری ارومیه ۳ – ۱ سایپا البرز
(۲۵-۲۲ ، ۲۵-۱۷ ، ۲۳-۲۵ ، ۲۵-۲۱)

جواهری گنبد ۱– ۳ پیکان تهران
(۱۹-۲۵ ، ۱۵-۲۵ ، ۲۹-۲۷ ،۱۳-۲۵)

باریج اسانس کاشان ۳ – ۱ شهرداری تبریز
(۲۵-۱۷ ، ۲۵-۲۲ ، ۲۵-۲۷ ، ۲۶-۲۴)

آلومینیوم المهدی بندرعباس صفر – ۳ متین ورامین
(۱۶-۲۵ ، ۲۱-۲۵ ، ۱۷-۲۵)

کاله مازندران ۳ – ۱ پیشگامان کویر یزد
(۲۵-۲۳ ، ۲۵-۲۲ ، ۱۸-۲۵ ، ۲۷-۲۵)

نوین کشاورز ۱ –۳ میزان مشهد
(۲۰-۲۵ ، ۲۵-۱۴ ، ۲۳-۲۵ ، ۲۱-۲۵)

با پایان هفته ششم از دور برگشت رده بندی تیم ها به شرح زیر است:

نتايج كامل بازيهاي هفته هفدهم ليگ برتر واليبال و جدول رده بندي تا پايان هفته هفدهم / سوپرلیگ  / پرتال هواداران والیبال اورمیه



تیم شهرداری ارومیه برای انکه نوار پیروزی‌ها و صعودهایش در لیگ برتر والیبال قطع نشود، باید به فکر گرفتن امتیاز از تیم صدرنشین پیکان باشد.

هفته هجدهم لیگ برتر والیبال ایران، این هفته با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود و تیمهای مدعی پیکان و شهرداری ارومیه در خانه والیبال تهران به مصاف هم می‌روند و هر دو تیم پس از پیروزیهای شیرین هفته گذشته، در اندیشه کسب سه امتیاز از این دیدار هستند تا شانس خود را برای حضور در مرحله نیمه نهایی افزایش دهند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه که هفته گذشته در ارومیه سه بر یک سایپای البرز را شکست داد، هم اکنون با ۱۱ برد و ۳۲ امتیاز از ۱۷ بازی در رده چهام جدول رده‌بندی قرار دارد و تیمهای سایپا و پیشگامان کویر یزد با ۲۹ امتیاز در تعقیب این تیم هستند و امیدوارند با لغزش نماینده ارومیه بتوانند جایگاه این تیم در رده چهارم را تصاحب نمایند.

اما وضعیت تیم پیکان در جدول رده‌بندی بهتر از رقیب ارومیه‌‌ای است. این تیم که در دور رفت لیگ همواره در رده‌های سوم تا پنجم حضور داشت، مسابقات خود در دور برگشت را با پیروزیهای پیاپی پشت سر گذاشت تا با پیشی گرفتن از سایر مدعیان، یکه‌تاز صدر جدول لیگ والیبال باشد. پیکان که هفته گذشته در گنبد، بر تیم جواهری این شهر سه بر یک غلبه کرد، هم اکنون با ۱۴ برد و ۳۹ امتیاز از ۱۷ بازی بر صدر جدول تیکه داده است و تیمهای کاله مازندران و متین ورامین با ۳۵ امتیاز، خودروسازان تهرانی را تعقیب می‌کنند.

مسابقه این دو تیم در دور رفت، بسیار پایاپای دنبال شد و در نهایت تیم پیکان بود که توانست در برابر دیدگان هزاران هوادار ارومیه‌ای با نتیجه سه بر دو پیروز شود. البته در آن دیدار، احسن‌الله شیرکوند لیبروی شهرداری ارومیه به دلیل حکم کمیته انضباطی، نتوانست از ناظر بازی اجازه حضور در زمین را بگیرند و شهرداری ارومیه بدون این یار اصلی خود مسابقه داد. تیم ارومیه نسبت به دور رفت، یک تغییر در ترکیب بازیکنان خود داده است و با جذب یاسر پورتوندو، از این بازیکن کوبایی خود در مواقع لزوم استفاده می‌کند.

حضور بازیکنان باتجربه مانند امیر حسینی، مهدی بازارگرد و فرهاد ظریف در پیکان و علیرضا نادی، سعید معروف، سعید مصطفی‌وند، فرهاد پیروت‌پور، بهرام فرید و احسن‌الله شیرکوند در ترکیب تیم شهرداری ارومیه بر جذابیتهای این بازی می‌افزاید و همچنین از تاثیر تفکرات پیمان اکبری و دراگان جورجویچ، سرمربیان دو تیم در تعیین نتیجه این دیدار نباید غافل شد.

دراگان جورجویچ که بازیهای تیمش برابر سایپا، پیشگامان کویر و متین ورامین را مهمتر از پیکان می‌دانست و هفته گذشته توانست با آنالیز کامل تیم سایپا، این تیم را در ارومیه زمین‌گیر کند، امتیازات بازی با پیکان را نیز ارزشمند توصیف می‌کند و می‌افزاید: پیکان هم اکنون در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد اما من اعتقاد دارم که می‌توانیم بازی خوبی برابر این تیم به نمایش بگذاریم زیرا در بازی رفت، ما در حالی به این تیم با نتیجه سه بر دو باختیم که دو بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم.

یدالله کارگرپیشه، مدیرفنی تیم والیبال شهرداری ارومیه نیز معتقد است با یک آنالیز کامل و تمرکز بر روی نقاط ضعف پیکان، می‌توان از این تیم امتیاز گرفت. او می‌گوید: تیم پیکان هم دارای ضعفهایی است و به عنوان مثال، پاسور این تیم دفاع خوبی ندارد و در دریافتها هم مشکلاتی دارند و با تکیه بر توانایی بازیکنان خود، تلاش می‌کنیم این تیم قدرتمند را نیز شکست دهیم. ما در بازی رفت، رقابت جانانه‌ای با این تیم داشتیم و در ست پنجم شکست خوردیم. در تهران نیز با تمام توان ظاهر خواهیم شد و به راحتی برابر این تیم تسلیم نمی‌شویم.

در فصل گذشته نیز این دو تیم چهار بار به مصاف هم رفتند که دو دیدار در مرحله رده‌بندی انجام شد و پس از ثبت یک پیروزی برای هر یک از دو تیم، فدراسیون والیبال هر دو تیم شهرداری ارومیه و پیکان تهران را مشترکا به عنوان تیمهای سوم لیگ معرفی کرد.

ربادنگو، مشاور ایران در میزبانی لیگ جهانی والیبال که بامداد دوشنبه وارد ایران شده است، یکی از تماشاگران این بازی حساس والیبال خواهد بود تا از نزدیک با کیفیت مسابقات و تیمهای لیگ برتر والیبال ایران آشنا شود.

در این هفته، علاوه بر این دیدار، پنج مسابقه دیگر نیز برگزار می‌شود که به نوعی جدال بالانشینان لیگ با قعرنشینان محسوب می‌شوند. در این دیدارها، شهرداری تبریز از سایپای البرز میزبانی می‌کند، متین ورامین با تیم قعرنشین جواهری گنبد جدال می‌کند، پیشگامان کویر یزد به مصاف باریچ اسانس کاشان می‌رود، آلومینیوم المهدی بندرعباس و نوین کشاورز تهران با هم دیدار می‌کنند و میزان خراسان در سالن مهران مشهد از کاله مازندران پذیرایی می‌کند.

دیدار تیمهای پیکان تهران و شهرداری اورمیه از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه چهارم بهمن ماه در خانه والیبال تهران برگزار می‌شود و این بازی به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.


پیش بازی: پیکان تهران   شهرداری اورمیه / دوئل با صدرنشین / نتيجه اين بازي را پيش بيني كنيد / پیکان شهرداری ارومیه  / پرتال هواداران والیبال اورمیه


نوشته شده در تاريخ 11 بهمن 1391برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia

به گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه به نقل ازسایت رسمی باشگاه شهرداری اورمیه روز دوشنبه مورخه ۹۱/۱۱/۲ در اولین روز از رقابتهای لیگ برتر نوجوانان طبق برنامه در اولین دیدار از ساعت ۱۵:۳۰ دو تیم مدعی سایپا البرز و نوین کشاورز تهران که هر دو به عنوان تیم اول به این مرحله صعود کرده اند مقابل هم صف آرائی کردند که در نهایت تیم نوین کشاورز موفق شد با نتیجه قاطع سه بر صفر از سد سایپا البرز عبور کند.
نوجوانان شهرداری اورمیه بر کاله مازندران غلبه كردند  / کاله نوجوانان شهرداری ارومیه  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

در دومین دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ میزبان این رقابتها باریج اسانس کاشان پذیرای جواهری گنبد بود که توانست سه بر یک این تیم را از پیش رو بردارد.

اما در سومین و آخرین دیدار روز نخست از ساعت ۱۹:۳۰ دو تیم شهرداری اورمیه و کاله آمل به مصاف هم رفتند.در ست اول این دیدار با اینکه نوجوانان شهرداری اورمیه بازی را خوب آغاز نمودند وبه  تایم استراحت فنی اول و دوم نیز زودتر از کاله رسیده و حتی  ۲۰ بر ۱۶ از این تیم نیز پیشی گرفتند اما این تیم کاله بود که در یک بازی حساب شده توانست ۲۵ بر ۲۳ برنده ست اول این دیدار شود.

ست دوم با ارائه نکاتی از سوی مربی نوجوانان شهرداری اورمیه جاوید محسنی نیا که در سالهای نه چندان دور برای کشور عزیزمان در تیم ملی افتخار آفرینی کرده است آغاز شد.این ست نیز همانند ست اول یاران محسنی نیا از ابتدا بازی را خوب آغاز کرده و تا پایان این برتری را حفظ نمودند تا ۲۵-۱۹ در ست شماریها بازی را به تساوی بکشانند.

ست سوم که نوجوانان شهرداری اورمیه بدون استرس بازی را آغاز کردند توانستند همانند ست قبلی با برتری مطلق  ۲۵-۱۸ پیروز شوند.

اما ست چهارم اوج هنر نمایی و اوج قدرت والیبال اورمیه بود.شهرداری اورمیه در یک بازی کاملا بدون نقص ۸ بر ۲ و ۱۶ بر ۶ به ترتیب تایم فنی اول و دوم را از آن خود کرد و در نهایت ۲۵-۱۰ توانست به راحتی سه بر یک از سد کاله آمل عبور کرده و اولین شکست را به تیم آمل تحمیل نماید.

گفتنی است در بین این شش تیم تنها تیمهای والیبال خیز اورمیه و گنبد صغر سنی نداشته و با تیمی کاملا پاک پا به میدان گذاشته اند.تیم نوین کشاورز که متشکل از چندین بازیکن ملی پوش غیر بومی تشکیل شده به همراه تیم سایپا بیشترین صغر سنی را دارند.اما چرا فدراسیون والیبال مانع از این امر نشده جای سوال دارد؟

البته دلیلش هم شاید مشخص باشد،تیمهای اورمیه و گنبد از دیرباز مهد والیبال بوده و هر لحظه میتوانند به جای یک تیم بومی در هر رده چندین تیم روانه مسابقات کنند که انتظاری هم جز این نیست.ولی در شهرهای دیگر که ادعای والیبال دارند کمبود بازیکن باعث شده که از رده جوانان بازیکن را در رده نوجوانان به خدمت بگیرند که اختلاف سطح والیبال بین شهرها به وضوح دیده میشود.

تیمهای کاملا بومی اورمیه در رده نوجوانان و جوانان کاملا سوا از هم بوده و هیچ بازیکنی از جوانان در رده نوجوانان به خدمت گرفته نشده است در حالیکه بازیکنانی چون رامین پاشایی و میلاد فتاحی در رده جوانان میتوانستند قانونا در رده نوجوانان هم بازی کنند اما به دلیل وفور بازیکن تیم نوجوانان متشکل شده از بازیکنان نوجوان دیگر بوده و چندین بازیکن خوب هم در لحظات پایانی از تیم خط خوردند.

امروز سه شنبه ۹۱/۱۱/۳ در دومین روز از این رقابتها به میزبانی شهر کاشان از ساعت ۱۹:۳۰ تیم شهرداری اورمیه مقابل سایپا البرز به میدان خواهد رفت.

لازم به ذکر است که آخرین بازی شهرداری اورمیه با باریج اسانس کاشان به احتمال زیاد پخش زنده از شبکه استانی اصفهان صبح روز جمعه برگزار خواهد شد که بعد از مشخص شده ساعت بازی متعاقبا اعلام خواهد شد.

نوجوانان شهرداری اورمیه بر کاله مازندران غلبه كردند  / کاله نوجوانان شهرداری ارومیه  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

نوجوانان شهرداری اورمیه بر کاله مازندران غلبه كردند  / کاله نوجوانان شهرداری ارومیه  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

نوجوانان شهرداری اورمیه بر کاله مازندران غلبه كردند  / کاله نوجوانان شهرداری ارومیه  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

نوجوانان شهرداری اورمیه بر کاله مازندران غلبه كردند  / کاله نوجوانان شهرداری ارومیه  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

نوجوانان شهرداری اورمیه بر کاله مازندران غلبه كردند  / کاله نوجوانان شهرداری ارومیه  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

نوجوانان شهرداری اورمیه بر کاله مازندران غلبه كردند  / کاله نوجوانان شهرداری ارومیه  / پرتال هواداران والیبال اورمیه


نوشته شده در تاريخ 11 بهمن 1391برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia

به گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه به نقل از آناج شهرداری تبریز به مصاف سایپا کرج می رود که نتیجه این دیدار برای تیم شهرداری اورمیه بسیار حائز اهمیت است

از هفته هجدهم لیگ برتر والیبال تیم های شهرداری تبریز و سایپا کرج در تبریز و شهرداری اورمیه و پیکان تهران در اورمیه به مصاف هم خواهند رفت.

این بازی ها در حالی برای هر دو نماینده شمالغرب کشور حائز اهمیت است که شهرداری تبریز در اندیشه رهایی از ته جدول و شهرداری اورمیه در اندیشه رسیدن به جمع دو تیم بالای جدول است.

شهرداری تبریز که در رده دهم جدول با ۱۷ امتیاز قرار دارد در صورت پیروزی در بازی فردا خود را به تیم کاشان که با ۲۲ امتیاز در رده نهم قرار دارد نزدیک خواهد کرد.

شاگردان دکتر نفرزاده هم که هفته قبل بازی را به شهرداری اورمیه واگذار کرده بود، در اندیشه پیروزی و رسیدن به جمع چهار تیم بالای جدول است. سایپایی ها در صورت پیروزی در مقابل شهرداری تبریز و باخت اورمیه مقابل پیکان تهران رده چهارم را از اورمیه ای ها پس خواهند گرفت.

 هفته هجدهم لیگ برتر والیبال / ترک‌ها برای هم بازی می‌کنند /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

شهرداری اورمیه هم در یک بازی حساس و نفس گیر در تهران به مصاف پیکان صدر نشین میرود. اورمیه ای ها که در بازی گذشته خود یک پیروزی بسیار شیرین در مقابل سایپا کسب کرده اند در این بازی به برد می اندیشند. اورمیه در صورت برتری در این دیدار۳۶ امتیازی شده و می تواند حتی به رده دوم جدول هم صعود کند.

صمد اشرفی قائم مقام باشگاه شهرداری اورمیه هم در مورد این بازی به خبرنگار آناج گفت: در این بازی محکوم به برد هستیم. تلاشمان را میکنیم تا انتقام دور رفت را بگیریم. از اورمیه حدود ۲۰۰ هوادار به تهران خواهند آمد، ولی مشکلی که هست ظرفیت خانه والیبال تهران حدود ۱۶۰۰ نفر هست که ده درصد آن را به ما اختصاص خواهند داد. با این حال شنیده ها حاکی از این هست که آذری زبان های مقیم تهران هم با حضور در سالن تیم اورمیه را تشویق خواهند کرد. وی همچنین از بازی پر تعصب و خوب بازیکنان اورمیه قدردانی کرد و برای شهرداری تبریز هم در ادامه لیگ آرزوی موفقیت نمود.

 هفته هجدهم لیگ برتر والیبال / ترک‌ها برای هم بازی می‌کنند /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه



به گزارش پرتال هواداران اورمیه، سعید معروف پاسور خوش فکر تیم والیبال شهرداری اورمیه در گفتگو با آناج در مورد بازی با پیکان تهران توضیحاتی ارئه داد.

بازی امروز را چگونه پیش بینی میکنید؟
بازی بسیار سختی مقابل پیکان داریم که امیدوارم با همت و تلاش بچه ها بازی خوب و تماشاگر پسندی ارائه دهیم. امیدوارم با برد از زمین خارج شویم تا بتوانیم جایگاهمان را در جدول ارتقا دهیم.

عملکرد شهرداری تاکنون رضایت بخش بوده است؟
نتایج تیم ما کمی پر نوسان بوده ولی در چند بازی گذشته توانسته ایم خوب ظاهر شویم و مقتدرانه پیروز شویم و توانسته‌ایم در جمع چهار تیم بالای جدول قرار بگیریم.

به نظر شما شهرداری اورمیه به مرحله پلی آف صعود خواهد کرد؟
والیبال را نمی توان پیش بینی کرد. اما با توجه به بازیهای پیش رو و سعی و همت بچه ها تلاش خواهیم کرد به پلی آف صعود کنیم.

نظرتان در مورد بازی شهرداری تبریز با سایپا که برای شما هم حساس هست ، چیست؟
یقین دارم تبریزی ها امروز جوانمردانه و خوب مقابل سایپا ظاهر خواهند شد و توانایی این را هم دارند که سایپا را مغلوب کنند. تبریزی ها در صورت برد لطف بزرگی به تیم ما خواهند کرد.

چه شد که امسال به شهر خود بازگشتید؟
شرایط امسال اورمیه بسیار خوب بود ومهیا بود تا بتوانم در خدمت تیم شهرم باشم. امیدوارم شرایط همین گونه باشد تا سالهای بعد هم در شهر خودم توپ بزنم.

نظر شما در مورد حضور تیم ملی در لیگ جهانی چیست؟
فعلا تمام تمرکزم را روی شهرداری اورمیه گذاشته ام و به بازیهای ملی بعد از اتمام لیگ به تیم ملی فکر خواهم کرد.


نوشته شده در تاريخ 11 بهمن 1391برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia

تایج کامل هفته هجدهم لیگ برتر والیبال:

پیکان ۳ – شهرداری ارومیه  ۱(۲۵ – ۱۹ ، ۲۵ – ۲۷ ، ۲۵ – ۲۰ ، ۲۵ – ۲۲ )
شهرداری تبریز ۰– سایپا البرز ۳ (۲۳ – ۲۵ ، ۳۱ – ۳۳ ، ۱۸ – ۲۵)
متین ورامین ۳ – جواهری گنبد ۱ (۲۰ – ۲۵ ، ۲۵ – ۲۱، ۲۵ – ۲۱ ، ۲۵ – ۲۱)
پیشگامان کویر ۲ – باریج اسانس ۳ (۲۱ – ۲۵ ، ۲۵ – ۱۷ ، ۲۵ – ۲۰، ۲۰ – ۲۵ ، ۱۳ – ۱۵)
آلومینیوم المهدی ۱– نوین کشاورز ۳ (۲۴ – ۲۶ ، ۲۵ – ۲۰ ، ۲۱ – ۲۵ ، ۱۶ – ۲۵)
میزان خراسان ۳ – کاله مازندران  ۱(۲۵ – ۱۸ ، ۲۸ – ۳۰ ، ۲۵ – ۲۳ ، ۲۵ – ۲۳)

نتيج كامل هفته هجدهم ليگ برتر واليبال ايران و جدول رده‌بندي تا پايان هفته هجدهم / سوپرلیگ  / پرتال هواداران والیبال اورمیه


نوشته شده در تاريخ 11 بهمن 1391برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia

فدراسیون جهانی والیبال رده بندی جدیدی تیم های ملی والیبال دنیا را در ابتدای سال ۲۰۱۳ اعلام کرد.

رده بندی جدید فدراسیون جهانی والیبال اعلام شد / ايران هنچنان تيم چهاردهم دنيا / فدراسیون جهانی FIVB  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

به گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، فدراسیون جهانی والیبال FIVB تازه ترین رده بندی تیم های ملی والیبال دنیا را اعلام کرد که تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران با ۵۸ امتیاز در رده چهاردهم ماند. در رده بندی اعلام شده در جمع بیست تیم اول تنها پنج تیم نسبت به رده بندی قبل که در جولای سال ۲۰۱۲ اعلام شده بود، تغییر جایگاه (تنها یک پله نزول یا صعود) داشتند.

در میان بیست تیم برتر تیم چین با یک پله نزول در رده شانزدهم قرار گرفت و ژاپن هم بدون تغییر در رده نوزدهم ماند.

بدین ترتیب رده بندی بیست تیم برتر والیبال دنیا به قرار زیر است:
۱-    برزیل
۲-    روسیه
۳-    ایتالیا
۴-    لهستان
۵-    امریکا
۶-    کوبا
۷-    صربستان
۸-    بلغارستان
۹-    آرژانتین
۱۰-    آلمان
۱۱-    استرالیا
۱۲-    مصر
۱۳-    تونس
۱۴-    ایران
۱۵-    فرانسه
۱۶-    چین
۱۷-    کامرون
۱۸-    کانادا
۱۹-    ژاپن
۲۰-    ونزوئلا

لازم به ذکر است در این رده بندی تیم ملی والیبال زنان کشورمان نیز با پنج امتیاز در رده ۹۲ جهان قرار گرفته است.

رده بندی جدید فدراسیون جهانی والیبال اعلام شد / ايران هنچنان تيم چهاردهم دنيا / فدراسیون جهانی FIVB  / پرتال هواداران والیبال اورمیه


.: Weblog Themes By Pichak :.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 27223
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • قالب میهن بلاگ
  • قالب وبلاگ