اورمیه پایتخت والیبال آسیا
 

محل درج آگهی و تبلیغات
 
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia

تیم والیبال کاله آمل برای حضوری موفق در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا از سه بازیکن کمکی استفاده خواهد کرد.

به گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه به نقل از فارس، تیم والیبال کاله آمل به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا محسوب می‌شود و برای حضوری موفق در این مسابقات تمرینات خود را از هفتم فروردین در آمل و بدون حضور ملی‌پوشان آغاز کرده است.

این تیم قرار است پس از هماهنگی با فدراسیون والیبال و مشخص شدن وضعیت ملی‌پوشان اردوی آماده‌سازی خود را در تهران پیگیری کند. تصمیم گرفته شده است تا ملی‌پوشان کاله صبح‌ها در اختیار تیم ملی باشند و عصرها تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی تیم کاله انجام دهند.

باتوجه به اینکه کاله باید به عنوان نماینده ایران در آسیا با حریفان بجنگد کادر فنی این تیم تصمیم دارد تا از چند بازیکن کمکی و غیر ملی‌پوش هم در ترکیب خود بهره ببرد؛ حضور علی سجادی و جواد محمدی‌نژاد در تیم کاله قطعی شده است و به احتمال فراوان پس از آغاز اردوی آملی‌ها در تهران هم مهدی بازارگرد به تمرینات این تیم ملحق خواهد شد، چراکه شهرام محمودی کمی مصدوم است و کارد فنی کاله هم نمی‌خواهد به صورت ریسکی از حضور این بازیکن بهره ببرد.

رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا از اول تا نهم اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia

کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال با اشاره به اینکه در مورد دعوت نشدنش به اردوی این تیم نشست دوباره‌ای با خولیو ولاسکو داشت اما هرگز جواب قاطع و قانع کننده‌ای نگرفتم، گفت”: به گونه ای با من برخورد شد که انگار خیانت کرده ام و این درست نیست.

نادی: مانند خیانتکاران با من برخورد شد /  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

به گزارش پرتال هواداران والیبال  اورمیه به نقل از افکار نیوز علیرضا نادی در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه “اردوی دوم تیم ملی والیبال برای حضور در لیگ جهانی در حال پیگیری است اما شما به این مرحله از اردو هم دعوت نشدید. چرا؟”، اظهارداشت: این سوال را باید از رئیس فدراسیون، سرپرست و سرمربی تیم ملی بپرسید. من هیچ حرفی برای گفتن ندارم.

وی ادامه داد: حرف زدن زیاد باعث کوچک شدن آدم می‌شود اما من واقعا نمی‌دانم به چه صورت باید از خودم دفاع کنم. هنوز دوست دارم در تیم ملی بازی کنم و از همه هم آماده‌تر هستم اما به هر حال ولاسکو سرمربی است و او تصمیم می‌گیرد.

“شما بعد از اعلام فهرست اولیه اردوی تیم ملی و پس از نشستی که با خولیو ولاسکو داشتید، اعلام کردید که وی تاکید داشته حتما از شما در لیگ جهانی استفاده می‌کند پس چرا در اردوی دوم هم جایی نداشتید. اصلا نشست دوباره‌ای با این مربی داشتید”؟

این بازیکن در پاسخ به این پرسش تاکید کرد: بله؛ هفتم فروردین ماه دوباره پیش ولاسکو رفتم و با او جلسه گذاشتم اما او زیر حرف‌هایش زد. ولاسکو در نشستی که قبلا با او داشتم گفته بود حتما در لیگ جهانی از من استفاده می‌کند اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که حرف‌هایش را عوض کرد. من پیش ولاسکو رفتم تا حداقل بفهمم به چه دلیل دعوت نشده‌ام اما او هیچ جواب قاطع و قانع کننده‌ای به من نداد.

نادی تصریح کرد: من به ولاسکو گفتم اینجا ایران است و همیشه در ایران خداحافظی بدی با ورزشکاران می‌شود اما فکر می‌کردم چون شما از یک کشور دیگر آمده‌اید، سیستم دیگری برقرار می‌شود چون شما از کشوری آمده‌اید که بازیکن در سن ۳۵ سالگی برای تیم ملی بازی می‌کند. بنابراین از شما انتظار داشتم برخورد دیگری با من داشته باشید.

ملی‌پوش والیبال ایران که با طرح این سوال که چرا بازیکنی که مثمر ثمر است نباید در تیم ملی بازی کند، گفت: این سوال من از سرمربی تیم ملی بود که البته هیچ جواب منطقی در مورد آن نگرفتم. من از خودم مطمئنم که آماده‌ام و همین برای من کافی است. در مورد آمادگی خیلی هم حرف نمی‌زنم چون کارنامه‌ام مشخص است. من در بازی‌های انتخابی لیگ جهانی مثمرثمرترین بازیکن تیم ملی شدم و در مسابقات جام جهانی هم در رده دوم بهترین مدافعان قرار گرفتم.

این بازیکن خاطرنشان کرد: به هر قیمتی به تیم ملی بر نمی‌گردم. چگونگی کنار گذاشتن من از تیم ملی خنده‌دار بود. در هیچ جای دنیا با ورزشکاران اینگونه برخورد نمی‌شود. می‌توانستند حداقل برای من بازی خداحافظی بگذارند. البته به من می‌گویند از تیم ملی نرفتی اما چرا نباید در لیگ جهانی که خودم یکی از عوامل صعود به آن بودم، بازی کنم. من در گیم اول بازی با مصر هشت دافع مستقیم داشتم. در هر صورت قصد دارم امروز نشستی با رئیس فدراسیون داشته باشم.

“شما می‌گوئید به هر قیمتی حاضر نیستید به تیم ملی باز گردید پس چرا می‌خواهید پس از دو نشست به ولاسکو امروز هم نشستی با داورزنی داشته باشید”؟ نادی در پاسخ به این پرسش گفت: می‌خواهم بدانم واقعا چه خبر است و چه اتفاقی افتاده که با من اینگونه برخورد می‌شود. دارم اذیت می‌شوم چون مانند آدم‌هایی با من برخورد شده که خیانت کرده‌ است. برخوردی که با من شده درست نیست و این برای ورزش ایران بد است.

وی تاکید کرد: از سال ۷۸ وارد تیم ملی شدم و هفت هشت سال کاپیتان تیم ملی بودم. وقتی ۱۷ ساله بودم به تیم ملی دعوت شدم و از حیث رکورد دار هستم. آیا دلیل کنار گذاشتنم حضور زیاد در تیم ملی بوده است؟ من ۳۲ ساله هستم اما آیا واقعا سن و سال ملاک بازی کردن است آنهم وقتی در تیم ملی کشورهای دیگر بازیکن ۳۵ ساله هم بازی می‌کند.

علیرضا نادی در پایان گفت: من بازیکنی هستم که مربیان نمی‌توانستند من را یک پوئن هم کنار بگذارند. حالا چه شده که اینگونه من را کنار گذاشته‌اند. اتفاقی که برای من افتاده یک هشدار برای دیگر بازیکنان است. آنها خیلی زرنگ باشند مانند من کنار گذاشته می‌شوند. این هشدار را می‌دهم که اتفاقی که برای من افتاده برای بقیه هم خواهد افتاد و دیگر بازیکنان هم باید منتظر سرنوشت من باشند. با علی دایی هم همینگونه رفتار کردند.


بهترین پاسور والیبال آسیا صعود ایران به لیگ جهانی را مهم ترین اتفاق سال ۹۱ می‌داند.

به گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه، سایت نامه نیوز در تعطیلات نوروزی به سراغ سعید معروف، والیبالیست معروف کشورمان و تیم شهرداری اورمیه که لقب بهترین پاسور آسیا، بهترین پاسور رقابت‎های والیبال انتخابی جهانی ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ ایتالیا و مسابقات انتخابی المپیک در توکیو ژاپن را در کارنامه دارد رفته و گفتگویی عیدانه با وی ترتیب داده که در زیر می خوانید:

*سال ۹۱ از لحاظ ورزشی و شخصی برایت چگونه گذشت؟

از لحاظ شخصی خیلی اتفاق خاصی برایم رخ نداد که بخواهد تفاوتی با سال های گذشته داشته باشد. خداراشکر اتفاق بدی در سالی که گذشت برایم رخ نداد اما در زمینه ورزشی هدفی که چندین سال به دنبالش بودیم در سال ۹۱ به وقوع پیوست و توانستیم به لیگ جهانی صعود کنیم.

*بهترین لحظه شما در سال ۹۱ همین صعود بزرگ بود؟

بله. چهار یا پنج سال با همین هدف در تیم ملی بازی کردیم و فکر می کنم این موضوع در یاد و خاطره همگان خواهد ماند.

*لحظات تلخ و سخت هم در سال گذشته داشتی؟

خیلی دوست داشتم با تیم شهرداری اورمیه در حالی که پس از ۹ سال به شهر خودم بازگشته و این تیم را همراهی می‌کردم به عنوان قهرمانی لیگ برتر برسم که متأسفانه یک سری اتفاقات افتاد که این امر میسر نشد. همچنین در بازی های مقدماتی المپیک هم به خاطر یک ست از صعود به این رقابت ها بازماندیم و فکر کنم اگر شیرینی صعود به لیگ جهانی نبود به طور قطع این ناکامی چندین و چند سال در ذهن ملی پوشان و تمام علاقمندان به والیبال به طور قطع باقی می ماند.

*یعنی حق والیبال ایران بود که به المپیک صعود کند؟

واقعا حقمان بود و این حسرت به دل جامعه والیبال ماند البته اگر در مقدماتی لیگ جهانی موفق نمی شدیم، به طور قطع این حسرت دو برابر می شد اما سطح لیگ جهانی هم خیلی بالاست و حضور در این رقابت ها شیرینی خاصی دارد.

*حضور در المپیک شیرین تر است یا لیگ جهانی؟

طبیعی است حضور در المپیک. چون ۴ سال یک بار برگزار می شود و شاید نصیب هر ورزشکار نشود چون مشخص نیست تا ۴ سال بعد هنوز به بازی ادامه دهیم یا خیر اما لیگ جهانی هم در رشته والیبال جزو معتبرترین تورنتمنت ها محسوب می شود که فکر کنم شیرینی‌اش، تلخی نرفتن به المپیک را از یادمان ببرد.

*با این حال فدراسیون والیبال در سال ۹۱ در بین فدارسیون های موفق بود.

در بازی های مقدماتی المپیک هم مردم دیدند که چگونه بازی کردیم و فکر نمی کنم کسی از بازی ما ناراضی باشد. با این که علاقمندان به ورزش از عدم صعود ناراحت بودند اما گله ای هم از بازیکنان و کادرفنی نداشتند. به نظرم تنها بدشانسی باعث شد که با وجود بازی های خوب از رفتن به لندن محروم شویم.

*یکی دیگر از اتفاقات تلخ سال ۹۱ زد و خوردها و بی اخلاقی های والیبالیست ها در لیگ برتر بود. با این موضوع چقدر موافق هستی؟

خیلی موافق بداخلاقی نیستم. همه کاسه کوزه ها سر بازیکنان می شکست و همه می گفتند که والیبال به حاشیه رفته است اما این خبرها نبود و چون این حرکات قابل پیش بینی نبود، کمی بزرگنمایی روی آنها صورت گرفت.

*قبول داری که تداوم هفتگی این اتفاقات باعث شد این شائبه ها به وجود بیاید؟

در حالی قرار شد تنها ۴ تیم به پلی آف برسند که حدود شش یا هفت تیم خوب در لیگ داشتیم و با یک امتیاز، یک ست و یک بازی جدول زیر و رو می‌شد. بنابراین فشار زیادی روی بازیکنان بود و البته داوری هم در سطحی نبود که به این شرایط کمک کند و حتی همین داوری ها به یک سری اتفاقات هم دامن می زد. با این حال معتقدم که مشکلاتی که پیش آمد خیلی از سمت بازیکنان نبود، البته خیلی هم نمی گویم بی تقصیر بودند و مجموعه عوامل این اتفاقات تلخ را رقم زد.

*از زندگی شخصی در سال ۹۱ خاطره بدی نداری؟

خاطره بدی که اذیتم کند خیر. فقط مرگ سعید هاشمی اتفاق تلخی بود که تمام شهر اورمیه را متأثر کرد.

*برنامه ات برای عید چیست؟

تا ۶ فروردین استراحت کردم و پس از آن نیز که اردوی های تیم ملی آغاز شد.

*در مدت استراحت برای تعطیلات خارج از کشور نرفتی؟

با دلار ۴ هزار تومانی زورمان به سفر خارجی نمی‌رسد. خیلی زرنگ باشیم تا شمال برویم.

*خرید آجیل عید را تحریم نکردی؟

در حد پسته و آجیل پول داریم اما برای سفر خارجی متأسفانه خیر!

*آرزو برای سال ۹۲؟

آرزوی ورزشی ام این است که والیبال همین روند رو به رشدش در چند سال اخیر را ادامه دهد و در لیگ جهانی هم حضور موفقی داشته باشد تا هم دل مردم شاد شود و هم بتوانیم مزد زحماتمان را بگیریم. آرزوی شخصی ام این است که هم خودم و هم خانواده ام و هم تمام مردم سلامت باشند، چون بزرگ ترین نعمتی که خداوند می تواند به انسان بدهد نعمت سلامتی است.

*برای سال ۹۲ از ازدواج خبری نیست؟

فعلا خیر. خبری نیست و امن و امان است.

*ازدواج بر اساس برنامه ریزی است یا یک اتفاق؟

به نظرم یک اتفاق است.

*پس «شاید برای شما هم اتفاق بیافتد»؟

امیدوارم همه آنهایی که امسال متأهل می‌شوند، خوشبخت شوند!

سعيد معروف: خيلي دوست داشتم با تيم شهرم به عنوان قهرماني ليگ برسم / مرگ سعيد هاشمي اتفاق تلخي بود / معروف  / پرتال هواداران والیبال اورمیه


.: Weblog Themes By Pichak :.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 27205
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • قالب میهن بلاگ
  • قالب وبلاگ