اورمیه پایتخت والیبال آسیا

اورمیه پایتخت والیبال آسیا
 

محل درج آگهی و تبلیغات
 
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia

پاسور تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: همه بازیکنان و هواداران در این فصل از جان و دل مایه گذاشتند و امیدوارم جشن صعود به پلی‌آف را در ارومیه برگزار کنیم.

سعيد معروف: جشن صعود را در اورمیه می‌گیریم / متین فقط روی کاغذ شانس داشت  / معروف شهرداری ارومیه  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

به گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه،‌ سعید معروف در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شاید روی کاغذ شانس برد متین برابر شهرداری ارومیه بیشتر بود و قاعدتا این تیم باید با توجه به شرایط بد ما در ارومیه پیروز می‌شد ولی خب فکر می‌کنم آنها از قبل خود را برنده می‌دانستند و با وجود اینکه چند مصدوم از جمله امیر برزگر را در اختیار نداشتیم همه سنگ تمام گذاشتند و با حمایت هواداران پیروز شدیم.

وی افزود: ما به یک برد سه امتیازی نیاز داشتیم تا در کورس رقابت با سایر حریفان برای صعود به پلی‌آف باقی بمانیم. خیلی خوب کار کردیم. فکر نمی‌کنم تیم ورامین حتی تصورش را هم می‌کرد که در ارومیه شکست بخورد!

پاسور تیم والیبال شهرداری ارومیه با اشاره به مصدومیت “فرید” گفت: متاسفانه در هر بازی یکی، دو مصدوم می‌دهیم و از این جهت خیلی بدشانس بوده‌ایم. فکر می‌کنم اگر همین روند ادامه داشته باشد تا پایان بازی‌ها باید دو به دو یا سه به سه مسابقه دهیم! البته هواداران به ما لطف دارند. خدا شاهد است که همه بازیکنان در جایگاه خود تلاش زیادی انجام می‌دهند و برای موفقیت تیم زحمت می‌کشند.

معروف در پاسخ به سوالی درباره عملکرد بازیکنان خارجی تیم شهرداری ارومیه در چند هفته اخیر، اظهار کرد: خارجی‌ها خیلی نتوانستند به تیم ما کمک کنند. البته بازیکن برزیلی تیم ما مقابل متین ورامین خیلی خوب کار کرد. او در بازی با تبریز هم کار خوبی داشت. با توجه به غیبت امیر برزگر، توانست وظایفش را به درستی ایفا کند.

بهترین پاسور آسیا با اشاره به بازی تیم شهرداری ارومیه مقابل پیشگامان کویر از هفته دهم دور برگشت خاطر نشان کرد: در دور رفت و در ارومیه به پیشگامان باختیم. البته آن بازی شرایط خاص خودش را داشت و حریف در روزهای اوج خود بود. حالا در دور برگشت در شرایطی به یزد می‌رویم که چند مهره اصلی خود را در اختیار نداریم. ان‌شاءالله که بازیکنان جایگزین بتوانند از پس کار برآیند. همان طور که در بازی با ورامین انتظارات را برآورده کردند، مقابل پیشگامان هم موفق باشند. طبیعی است که فشار روی تیم ما بیشتر از حریف باشد. همه انتظار دارند که شهرداری ارومیه در جمع چهار تیم برتر لیگ باشد. خودمان هم دوست نداریم در فینال مسابقه‌ها نباشیم. امیدوارم آنچه می‌خواهیم محقق شود. هیچ چیزی را نمی‌توان روی کاغذ پیش‌بینی کرد.

سعید معروف در پایان بار دیگر با تجلیل از هواداران شهرداری ارومیه گفت: هواداران امسال، انصافا به تیم ما کمک کردند ولی خب خواهش من این است که در این دو هفته هم همان طور که تا امروز حمایت کردند، پشتیبان تیم باشند. ان‌شاءالله با برد نوین کشاورز در بازی آخر لیگ در ارومیه، جشن صعود به پلی‌آف را در خانه و میان هواداران بگیریم. واقعا امسال ما هم مثل اکثر تیم‌ها فراز و نشیب زیادی داشتیم. باخت و بردهای زیادی را پشت سر گذاشتیم و از جان و دل مایه گذاشتیم. فکر نمی‌کنم هیچ بازیکنی این فصل مثل بازیکنان شهرداری ارومیه برای موفقیت تیمش زحمت کشیده باشد. امیدوارم که این تلاش‌ها نتیجه دهد و به پلی‌آف برویم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 27248
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • قالب میهن بلاگ
  • قالب وبلاگ