اورمیه پایتخت والیبال آسیا

اورمیه پایتخت والیبال آسیا
 

محل درج آگهی و تبلیغات
 
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia

 

 

به گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه، تیم شهرداری اورمیه در هفته ماقبل پایانی دور مقدماتی لیگ، سه بر دو از پیشگامان کویر شکست خورد.

تماشاگران یزدی، سه ساعت تمام به نژاد تورک توهین کردند و حسابی از خجالت بازیکنان ملی پوش شهرداری اورمیه و افتخار این مرز و بوم درآمدند و طبق قانون قطعی فدراسیون، تمام جریمه‌ها برای اورمیه است و بس.

به این ترتیب و با توجه به نتایج سایر دیدارها و با توجه به شرایط جدول، شهرداری اورمیه تنها در صورتی به پلی آف صعود می‌کند که هفته آینده سایپا سه امتیاز کامل را به گنبد تقدیم کند و اورمیه سه امتیاز از نوین کشاورز بگیرد، چرا که تعداد بردهای تیم کاله بیشتر است و حضور تیمهای پیکان، متین و کاله در پلی آف قطعی است  و سایپا برای صعود، تنها به یک امتیاز برابر گنبد نیاز دارد.

پیشگامان کویر 3   2 شهرداری اورمیه / توهینهای نژادپرستانه در سالن والیبال / پیشگامان کویر شهرداری ارومیه  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

ما همیشه شاهد بودیم که توهین‌ها معمولا در فوتبال انجام می‌گیرد اما در بازی شهرداری اورمیه و پیشگامان کویر یزد تماشاگران یزدی از هیچ گونه توهین‌های نژادی دریغ نکردند و با شعارهای “اشه اشه” و “صدای عرعر نمی‌یاد تورکه صداش در نمی‌یاد” به فرهنگ و نژاد تمام مردم آذربایجان و هواداران تیم اورمیه توهین کردند.

معمولا در این نوع بازی‌ها ناظر بازی دیدار را نگه داشته و تیمی را که تماشاگرانش شعارهای نژاد پرستانه می‌دهد بازنده اعلام می‌کنند اما در این بازی مثل این که ناظر بازی از شعارهای طرفداران یزدی خوشش آمده و نه تنها اجازه ادامه بازی داده شد، بلکه با اشتباهات واضحی که داور بازی انجام می‌داد شرایط را برای برد تیم پیشگامان مهیا کرده و تمامی بازیکنان اورمیه را تخریب روحیه کرد. جالب است که حتی صدا و سیمای یزد نیز صدای این توهین‌ها را قطع نکرد و این توهین‌ها را با صدای زیا دبرای مردم شریف آذربایجان غربی پخش کرد.

آیا فدراسیونی که برای پرتاب اشیا هواداران اورمیه این تیم را دو جلسه محروم نمود، برای توهین‌های نژادپرستانه تیم یزدی نمی‌خواهد کاری بکند؟ در تیم‌های خارجی حتی پس از بازی نیز می‌توانند تیمی که شعار نژاد پرستانه داده را بازنده اعلام کنند.

اگر فدراسیون خواست حتی می‌تواند برای تشویق تیم یزدی هواداران اورمیه را نیز محروم کند شاید هدیه‌ای باشد برای لیدرها و مسئولان یزدی برای این توهین‌های نژادی!!!!!!!!!!!!!

ما هواداران تیم والیبال اورمیه از تمامی مسئولین استانی و تیم شهرداری اورمیه خواهشمندیم که به این توهین‌ها رسیدگی کرده و شکایت خود را به مراجع رسانده و حق هواداران را از فدراسیون بگیرند تا دیگر شاهد این گونه حق خوری‌ها و ناداوری‌ها نباشیم.

 



نظرات شما عزیزان:

arash
ساعت11:42---19 بهمن 1391
mobina jan ono dg bayad be yazdiyaye ..... goft
be lider ham rabti nadare ina hamash siasate

are pegah jan mibini ke hamishe bayad be ma khianat beshe


پگاه
ساعت11:28---19 بهمن 1391
دیدن ای صحنه ها تویه والیبال ایران اصلا شایسته نیست ماها هممون ایرانی هستیم از شما تا جنوب از شرق تا غرب ولی این انصاف نیست که با این حرف های و شعار های تند بازیکنا رو بهشون فشار عصبی وارد کنن!
واقعا حق شهرداری دیروز برد بود در صورتی که گزارشگرا های تلویزیون یک جوری اعلام می کردند انگار همه تقصیرات زیر شهرداری و بازیکناشه !


مبینا
ساعت21:23---18 بهمن 1391
سلام

تماشاگران لیدر خوب داشتن این نمیشد!

من آپم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 63
بازدید کل : 27259
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • قالب میهن بلاگ
  • قالب وبلاگ