اورمیه پایتخت والیبال آسیا

اورمیه پایتخت والیبال آسیا
 

محل درج آگهی و تبلیغات
 

به گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه به نقل از روزنامه خبر ورزشی، سعید معروف، پاسور والیبال شهرداری اورمیه که قبل از بازی تیمش با پیشگامان کویر یزد گفته بود: “ان شاالله با برد نوین کشاورز در بازی آخر دور برگشت در اورمیه، جشن صعود به پلی‌آف را در خانه و بین هواداران بگیریم” با باخت ۳-۲ به پیشگامان کویر یزد، امیدش برای رسیدن به پلی‌آف کمتر شده است به طوری که پاسور اورمیه می‌گوید: “شانس صعود هست ولی خیلی امیدوارکننده نیست، چرا که سایپا با ۴۰ امتیاز چهارمی جدول را دارد و شهرداری اورمیه با ۳۸ امتیاز پنجمی را. شاید تنها باخت سایپا به جواهری گنبد و سه امتیاز بازی با نوین کشاورز بتواند اورمیه را به پلی‌آف برساند.”

پاسور تیم ملی والیبال درباره ناکامی تیمش می‌گوید: “امسال قرار نبود شهرداری اورمیه به پلی‌آف بیاید. به خاطر دست‌های پشت پرده طبیعی است که بد بازی کنیم. وقتی تیمی نزدیک به ۲۰ بازی تحت فشار باشد، در این صورت آخر کار هم با مصدومیت بازیکنان تمام می‌شود.”

او درباره دست‌های پشت پرده می‌گوید: “وقتی سازمان لیگ و رئیس کمیته داوران نمی‌خواهند تیم ما بالا بیاید، از دست ما دیگر کاری برنمی‌آید.”

به گفته معروف دست‌های پشت پرده، کارشکنی را از شروع لیگ برای شهرداری اورمیه رقم زدند: “تیم ما از روز اول لیگ مشکل داشت. نمی‌دانم چه دست‌هایی پشت پرده بود اما ما از همان هفته اول مقابل مشهد مشکل داشتیم. یک سری‌ها دوست نداشتند ما موفق باشیم و آخرش هم به هدف خود رسیدند، البته شرایط تیم ما هم کمک حال آنها شد. وقتی بازیکن خارجی تیم قهر کرد و رفت، سه چهار مصدومی که روی دست تیم ماند باعث شد تا آقایان زودتر به خواسته‌هایشان برسند.”

او معتقد است همه حرف‌هایش مستند است: “من مستند حرف می‌زنم. فیلم بازی اورمیه با پیکان را ببینید. فیلم پیشگامان کویر یزد و اورمیه را هم همین طور. متوجه می‌شوید که داور چطور پوئن‌ها را نادیده گرفت. با این حال این هم خاصیت ورزش است. ورزش برد و باخت دارد.”

با این حال او پنجمی را بهترین نتیجه برای تیمش در این فصل لیگ می‌داند: “با شرایط و بضاعتی که داشتیم، به نظرم تیم شهرداری اورمیه بهترین نتیجه را گرفته است.”

به نظر معروف تیمش بی‌حاشیه‌ترین تیم فصل بوده: “تیم ما از همان روز اول به هزار مشکل خورد. مصدوم و محروم داشتیم. هیچ وقت در تمرین تیم ۱۲ نفر کامل نبود. ما ۴۰ روز ۹ نفره تمرین کردیم ولی با این شرایط بی‌حاشیه‌ترین تیم لیگ بودیم. بچه‌ها تلاش خود را کردند تا تیم لطمه نبیند. فکر می‌کنم این تیم، تیم خوبی برای اورمیه در این سال‌ها بود.”

او درباره ماندگاری تیم شهرداری اورمیه در فصل بعد لیگ برتر می‌گوید: “در ایران هیچ چیز معلوم نیست اما امیدوارم اورمیه که همیشه در لیگ تیم داشته، فصل بعد هم بماند.”

سعید معروف: دست‌های پشت پرده ما را پلی‌آفی نکرد / شرایط تیم، آقایان را زودتر به خواسته‌هایشان رساند / معروف مصاحبه شهرداری ارومیه  / پرتال هواداران والیبال اورمیه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 27265
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • قالب میهن بلاگ
  • قالب وبلاگ