اورمیه پایتخت والیبال آسیا

اورمیه پایتخت والیبال آسیا
 

محل درج آگهی و تبلیغات
 
نوشته شده در تاريخ جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia

تیم والیبال شهرداری ارومیه که برای حضور در لیگ برتر امسال برنامه ریزی های سطح بالایی کرده بود نتوانست به اهداف مورد نظرش دست پیدا کند به طوری که حتی صعود این تیم به پلی آف به اما و اگرها منوط شد.

به گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه، رسول اصغرزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم، تمام تلاش خود را برای حضور موفق و قدرتمند در لیگ امسال به کار گرفتند ما هم از نتایج کسب شده راضی هستیم.

به جز یک بازی در دور رفت که آن هم می توان گفت به دلیل این بود که هنوز حساسیت پلی آف تا این حد در میان بازیکنان وجود نداشت.

وی یادآور شد: اگر بر روی کاغذ و شرایط ظاهری لیگ بخواهیم نظریه بدهیم ۵ تیم ما از ۹۰ درصد شانس صعود به مرحله پلی آف برخوردار است.

به هیچ عنوان به بازی تیم سایپا توجهی نخواهیم کرد و با نهایت غیرت و تعصب برای کسب سه امتیاز کامل بازی به مصاف حریف می رویم.

*ادامه تیم داری ربطی به نتایج امسال ندارد

وی یادآور شد: ما برای ادامه حضور مقتدرانه در لیگ برتر سال ۱۳۹۲ برنامه ریزی های اولیه خود را انجام داده ایم.

وی تصریح کرد: به هیچ عنوان نتایج کسب شده در لیگ امسال نمی تواند نقش منفی در تصمیم گیری های ما برای حضور در پیکارهای سال آینده داشته باشد.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در ادامه گفت: والیبال به عنوان یک رشته اصلی استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه محسوب می شود، ارومیه در کنار استان تهران تنها شهری است که در تمامی سال هایی که مسابقات لیگ برگزار می شود دارای نماینده بوده است. به گونه ای که در برخی سالها دارای ۲ الی سه تیم لیگ برتری بودیم.

اصغر زاده اظهار داشت: ما در مسابقات سال آینده هم شرکت می کنیم برای قطعیت این موضوع باید بگویم که بودجه سالیانه شهرداری و باشگاه شهرداری ارومیه با توجه به حضور تیم والیبال در لیگ برتر برای سال ۱۳۹۲ تنظیم و تصویب شده است.

*از سازمان لیگ فدراسیون گله مندیم

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در ادامه خاطرنشان کرد: ما به عنوان یکی از باشگاه های فعال در رشته والیبال و مسابقات لیگ برتر از عملکرد فدراسیون رضایت کامل را داریم ولی از سازمان لیگ به شدت گلایه مند هستیم.

وی تصریح کرد: مسئولان سازمان لیگ فدراسیون والیبال امسال نسبت به ما در چیدمان داوری، ناظرین و…. کم لطفی کرده اند البته ناگفته نماند که آنها به وظایف ذاتی خود مثل برگزاری بازی ها در ساعات مقرر و اعلام شده به خوبی انجام داد اما درباره ای موارد شاهد کم لطفی هایی بودیم.

*انتقادهایمان سازنده است نه مخرب

اصغرزاده گفت: با توجه به آنکه والیبال ایران در حال حاضر جهانی شده است تمامی این انتقادها می تواند نقش قابل توجهی در رفع مشکلات و کمبودها داشته باشد البته باید این انتقادها سازنده باشد نه تخریب کننده اگر کسی عملکرد و اشتباهات را به مسئولان گوشزد نکند والیبال ایران درجا خواهد زد و هیچ گونه پیشرفتی را در آن شاهد نخواهیم بود در یک گام باید بگویم که ما یکی از قربانیان کم لطفی های سازمان لیگ بودیم.

وی در پایان گفت: به طور کلی سطح کیفی مسابقات لیگ برتر امسال بسیار بالا و غیر قابل پیش بینی است به طوری که تا دقیقه ۹۰ تکلیف تیم های صعود کننده به پلی آف مشخص نیست این امر به معنای قدرت و رشد قابل قبول والیبال ایران است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 41
بازدید کل : 27237
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • قالب میهن بلاگ
  • قالب وبلاگ